واتساپ چت صوتی را با گروه بزرگی از افراد آسان تر می کند

واتساپ راه جدیدی را برای تعامل با گروه بزرگی از افراد از طریق چت صوتی اعلام کرده است. اگرچه می‌توانید یک تماس صوتی گروهی با حداکثر 32 نفر ایجاد کنید، اما ممکن است برای برخی از افرادی که نمی‌توانند به تماس گروهی صوتی بپیوندند، آزاردهنده باشد. روش جدید کمی متفاوت از تماس های صوتی گروهی عمل می کند.

هنگامی که یک چت صوتی گروهی را شروع می کنید، یک اعلان برای همه اعضای گروه ارسال می کند. اگر مشغول باشند، می توانند به راحتی آن را نادیده بگیرند زیرا تلفن به طور مداوم زنگ نمی زند. هنگامی که وارد یک چت صوتی گروهی می شوید، حبابی وجود دارد که افراد می توانند به آن ملحق شوند. پس از فعال شدن چت صوتی، کنترل‌های تماس (بی‌صدا کردن چت صوتی یا پایان دادن به آن) از بالای چت قابل دسترسی خواهند بود. دیگرانی که نمی توانند به چت صوتی در گروه بپیوندند می توانند به ارسال و مشاهده پیام های متنی ادامه دهند.

حداکثر 32 نفر می توانند در این چت های صوتی گروهی جدید شرکت کنند. همه پیام‌ها مانند سایر پیام‌های واتساپ رمزگذاری شده‌اند. گپ‌های صوتی ظرف چند هفته آینده برای تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS منتشر خواهند شد. عرضه برای گروه های بزرگتر (33 نفر تا 128 نفر) ابتدا آغاز می شود، اما همه نمی توانند همزمان به چت های صوتی بپیوندند.

گروه‌هایی که ۳۲ نفر یا کمتر دارند، هنوز این ویژگی جدید را دریافت نکرده‌اند، زیرا می‌توانند از ویژگی تماس‌های صوتی گروهی موجود واتساپ استفاده کنند. با این حال، آنها همچنین ویژگی جدید را در آینده دریافت خواهند کرد. ویژگی چت صوتی گروهی قبل از این که در حال آزمایش از طریق WABetaInfo بود فاش شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.