واتساپ در حال دریافت یک ربات چت هوش مصنوعی است

چت ربات‌های هوش مصنوعی به آرامی اما مطمئناً به هر برنامه‌ای که ما استفاده می‌کنیم نفوذ می‌کنند و آخرین آن واتساپ است. متا اکنون در حال آزمایش افزودن ربات چت هوش مصنوعی متا به سرویس پیام رسانی است، آزمایشی که در حال حاضر در آخرین نسخه این برنامه برای iOS و اندروید در حال انجام است. در حال حاضر، این آزمون فقط برای کسانی در دسترس است که زبان انگلیسی را به عنوان زبان واتساپ تنظیم کرده باشند.

با این حال، این یک آزمایش محدود است، به این معنی که همه افراد واجد شرایط نمی توانند چت ربات متا هوش مصنوعی را در واتساپ ببینند. تا کنون، در کشورهای منتخب از جمله هند، اما فقط برای تعداد محدودی از مردم به صورت زنده منتشر شده است. البته این احتمالا در آینده تغییر خواهد کرد.

Meta AI برای برخی در نوار جستجو ادغام شده است، در حالی که برای برخی دیگر نماد Meta AI جدید در بالا سمت راست، در کنار دکمه دوربین و دکمه مکالمه جدید وجود دارد.

هوش مصنوعی متا مانند هر چت ربات دیگری کار می کند و به شما امکان می دهد چیزهایی را از آن بپرسید. اگر روی نوار جستجوی متا فعال‌شده با هوش مصنوعی ضربه بزنید، چند پیشنهاد به‌طور تصادفی درباره آنچه می‌توانید بپرسید دریافت خواهید کرد، اما البته می‌توانید از هر درخواستی که می‌خواهید استفاده کنید.

جالب است که ببینیم آیا واتساپ می‌تواند یک قدم فراتر برود و چت بات را در چت‌های شما یکپارچه کند یا خیر، با توجه به اینکه چگونه این ربات‌ها رمزگذاری شده‌اند. در حال حاضر، آنقدر پیش نرفته است و پیاده سازی را به نوار جستجو محدود کرده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.