اپل دوباره تبلیغات در X را متوقف می کند

Axios با استناد به منابع خود می گوید که برای دومین بار از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خرید، اپل تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کرده است. این بار تصمیم برای متوقف کردن هزینه تبلیغات برای چیزی که اکنون به عنوان “X” شناخته می شود، پس از آن گرفته شد که ماسک یک نظریه توطئه یهودی ستیزانه را تأیید کرد که در سایت پست شده بود. 164 خاخام و فعال یهودی از شرکت هایی مانند اپل، گوگل، آمازون و دیزنی خواستند تبلیغات در “X” را متوقف کنند.

اپل، یک تبلیغ‌کننده بزرگ در «X»، آی‌بی‌ام، دیزنی، سونی، برادران وارنر دیسکاوری، لاینزگیت و پارامونت گلوبال به آن پیوستند. گزارش Media Matters for America می‌گوید که برخی از تبلیغ‌کنندگان، از جمله اپل، آی‌بی‌ام، آمازون و اوراکل، تبلیغات خود را در «X» در کنار پست‌هایی که متعلق به مشترکین راست افراطی محسوب می‌شوند قرار داده‌اند.

ماسک در پاسخ به پستی در «X» که ادعا می‌کرد جوامع یهودی از «نفرت دیالکتیکی علیه سفیدپوستان» حمایت می‌کنند، پاسخ داد: «شما حقیقت واقعی را گفته‌اید.» این اظهار نظر ماسک مورد سرزنش کاخ سفید قرار گرفت. اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید گفت: «تکرار دروغ شنیع پشت مرگبارترین اقدام یهودی ستیزی در تاریخ آمریکا در هر زمان غیرقابل قبول است، چه رسد به یک ماه پس از مرگبارترین روز برای یهودیان پس از هولوکاست».

لیندا یاکارینو، مدیرعامل X، پس از از دست دادن چندین تبلیغ‌کننده بزرگ از جمله اپل، بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرد.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل “X” از طریق توییتی به انتقادها پاسخ داد و در آن نوشت: “دیدگاه X همیشه کاملاً واضح بوده است که تبعیض توسط همه باید در کل متوقف شود – من فکر می کنم این چیزی است که ما می توانیم و همه باید در مورد آن توافق داشته باشیم.

ماسک سال گذشته توییتر را با پرداخت 44 میلیارد دلار برای پلتفرم رسانه اجتماعی خریداری کرد. پس از تغییر نام سایت از توییتر به “X”، مولتی میلیاردر قصد دارد “X” را به یک “فوق العاده برنامه” چند منظوره مانند WeChat چین تبدیل کند که قابلیت های رسانه های اجتماعی را همراه با ویژگی های پرداخت موبایلی ارائه می دهد. اما اگر «X» نتواند برخی از تبلیغ‌کنندگان پرهزینه خود را حفظ کند، باید منابع درآمد جدیدی به جز X Premium پیدا کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.