یوتیوب خلاصه ویدیوهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را دریافت می کند

یوتیوب مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای مشترکین پریمیوم خود اعلام کرده است. پس از افزایش قیمت‌های عضویت YouTube Premium، این شرکت ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کند تا مردم از آنچه می‌پردازند احساس رضایت کنند. با این حال، یکی از ویژگی هایی که اعلام کرده است، قبلاً برای چندین کاربر در دسترس بوده است.

یوتیوب پریمیوم در Android و تلویزیون‌های هوشمند نرخ بیت پیشرفته دریافت می‌کند

جدا از تجربه‌ای بدون تبلیغات، یوتیوب پریمیوم اکنون هنگام تماشای ویدیو در دستگاه‌های Android و تلویزیون‌های هوشمند، پخش جریانی با کیفیت 1080p را به ارمغان می‌آورد. ویدیوهای با کیفیت بالاتر را با وضوح 1080p با فشرده سازی کمتر ویدیو ارائه می دهد. این ویژگی در چند هفته گذشته برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس بوده است، اما برای اولین بار برای آیفون‌ها عرضه شد.

یوتیوب پریمیوم در Android و تلویزیون‌های هوشمند نرخ بیت پیشرفته دریافت می‌کند - چیکاو

مزایای مزایای یوتیوب پریمیوم نوامبر 2023

مشترکین ممتاز همچنین می‌توانند وقتی دستگاه دیگری را تحویل می‌گیرند به تماشای ویدیوهایی که در یک دستگاه گذاشته‌اند ادامه دهند. به عنوان مثال، اگر تماشای یک ویدیو را در تلفن خود متوقف کنید و YouTube را در تلویزیون خود راه اندازی کنید، می توانید به تماشای همان ویدیو ادامه دهید، زیرا YouTube همان ویدیو را با برچسب “ادامه تماشا” نمایش می دهد.

ویژگی های یوتیوب پریمیوم خلاصه ویدیو ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

ویژگی های یوتیوب پریمیوم خلاصه ویدیو ایجاد شده توسط هوش مصنوعی - چیکاو

یوتیوب همچنین به مشترکین ممتاز طولانی مدت نشان های مجازی اعطا می کند. مجموعه همه نشان‌های شما می‌تواند به عنوان یک کابینت جایزه مجازی عمل کند که نقاط عطف Premium شما را برجسته می‌کند. گوگل همچنین محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را به یوتیوب می آورد. می‌توانید از Conversation AI بخواهید ویدیوهای بیشتری مانند آنچه را که در حال تماشای آن هستید یا هر چیز دیگری در مورد آنچه جستجو می‌کنید پیشنهاد کند. همچنین می‌توانید سؤالاتی در مورد ویدیو از این ربات چت هوش مصنوعی بپرسید. این ویژگی فقط محدود به چند نفری است که دستگاه اندرویدی دارند و در ایالات متحده زندگی می کنند.

همچنین می‌توانید از این هوش مصنوعی بخواهید نظرات طولانی را در متنی با موضوع واضح خلاصه کند. سازندگان می توانند از آن برای دریافت ایده برای ویدیوهای بعدی خود استفاده کنند، در حالی که بینندگان می توانند از آن برای دریافت واکنش افرادی که ویدیو را به صورت زنده تماشا کرده اند استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.