توییتر سطح گران قیمت Premium Plus را با مزایای بیشتر معرفی می کند

پس از شروع آزمایش اشتراک 1 دلاری در سال برای کاربران جدید در کشورهای منتخب، X (قبلاً توییتر) در آخر هفته اعلام کرد که تصمیم گرفته است سطحی حتی گران‌تر از سطحی که کاربران را در پلتفرم تأیید می‌کند راه‌اندازی کند.

X در تلاشی برای جلوگیری از فرو رفتن عمیق درآمد خود به اعداد افتضاح، اکنون سطح Premium Plus را راه‌اندازی می‌کند که هزینه آن کمتر از 16 دلار در ماه نیست. این اطلاعات توسط حساب X Premium به همراه جزئیاتی در مورد مزایایی که افرادی که مایل به پرداخت برای آن هستند، تأیید شده است.

برای شروع، Premium Plus تبلیغات را به طور کامل از برگه های فید For You و Following حذف می کند. مهمتر از آن، X قول می دهد که در مقایسه با سایر سطوح Premium یا کاربران تایید نشده، بیشترین افزایش را برای پاسخ های مشترکان Premium Plus ارائه دهد.

مزایای Premium Plus - چیکاو

مزایای Premium Plus

در نهایت، X می گوید که مشترکین Premium Plus به مجموعه کامل ابزارهای سازنده آن دسترسی خواهند داشت. همه این مزایا اکنون برای کسانی که مشترک Premium Plus در وب هستند در دسترس است. هنوز اشتراک Premium Plus در تلفن همراه ممکن نیست، اما احتمالاً به زودی اضافه خواهد شد.

با این حال، کاربران اندروید و iOS به دلیل هزینه هایی که این شرکت باید به اپل و گوگل بپردازد، ممکن است مجبور شوند برای طرح X’s Premium Plus پرداخت کنند. این هزینه ها در وب وجود ندارد زیرا توزیع مستقیماً توسط X انجام می شود.

در حال حاضر X دارای سه طرح اشتراک مختلف است: Basic، Premium و Premium Plus. ارزان ترین رده 3 دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که Premium و Premium Plus اکنون به ترتیب با قیمت 11 و 16 دلار در دسترس هستند. برای جزئیات بیشتر در مورد مزایای هر یک از این سطوح، حتما به صفحه اختصاصی X مراجعه کنید.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.