مشاهده تعداد بازدید و پین کردن پست در تردز

در تلاش برای رسیدن به X (توئیتر سابق)، Meta’s Threads آزمایش دو ویژگی جدید را آغاز کرده است. این ویژگی ها تعداد بازدید از پست ها و امکان پین کردن یک پست به نمایه شما هستند.

نکات برجسته

  • Meta’s Threads آزمایش دو ویژگی جدید را آغاز کرده است.
  • ویژگی های جدید تعداد بازدید از پست ها و امکان پین کردن یک پست به نمایه شما است.
  • هر دو ویژگی آزمایشی اکنون برای تعداد کمی از کاربران فعال هستند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در Threads اعلام کرد: «تست‌های جدید در Threads. ابتدا، ما در حال آزمایش راهی برای نشان دادن تعداد بازدید در پست‌های Threads هستیم تا ببینیم آیا این معیار مفیدی برای درک اینکه آیا این پست در جامعه شما همخوانی دارد یا خیر. دوم، ما در حال آزمایش راهی برای شما هستیم که بتوانید یک پست را به نمایه خود پین کنید، یا یک پاسخ را به پست خود پین کنید.”

کاربران می‌توانند با انتخاب «پین به نمایه» یا «پاسخ سنجاق» در منوی 3 نقطه، یک پست را پین کنند. هر دو ویژگی آزمایشی اکنون برای تعداد کمی از کاربران فعال هستند.

به گفته موسری، ویژگی تعداد بازدید به مردم «احساس بهتری از دسترسی خود را ارائه می‌کند و به طور کلی بازخورد بیشتر چیز خوبی است».

به نظر ما، قابلیت مشاهده تعداد پست ها و امکان پین کردن پست ها به نمایه شما مزایای متعددی را ارائه می دهد. ویژگی تعداد بازدیدها معیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا مشخص کند چند نفر محتوای آنها را دیده اند. این می تواند برای سازندگان محتوا و افرادی که می خواهند میزان دسترسی و تعامل پست های خود را ارزیابی کنند، ارزشمند باشد. این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بفهمند کدام محتوا بیشتر با مخاطبانشان طنین‌انداز می‌شود. با دسترسی به این داده ها، کاربران می توانند بینش هایی در مورد اینکه چه نوع محتوایی محبوب تر است به دست آورند و استراتژی ارسال خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

ما در حال ساخت هستیم | اینستاگرام

از سوی دیگر، ویژگی پین کردن پست می تواند به ویژه برای برجسته کردن محتوای مهم یا معنی دار مفید باشد. این به کاربران این امکان را می‌دهد که نمایه خود را مدیریت کنند و محتوایی را که به نظرشان مهم‌ترین یا مرتبط‌تر می‌دانند به نمایش بگذارند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.