پست گذاشتن در ( تردز) threads چگونه انجام می شود؟

سازمان Meta، کمپانی پشت رسانه‌های فیسبوک و اینستاگرام، پلتفرم جدید خود را با نام تردز (Threads) راه‌اندازی کرده است. این اپلیکیشن جدید شباهت قابل توجهی به توییتر دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا متن، تصویر و ویدئو را منتشر کنند و همچنین محتوا را لایک، اشتراک گذاری و ریپست کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه پست گذاشتن در تردز آشنا کنیم. همراه چیکاو باشید.

پست تردز چیست؟

پست تردز در اینستاگرام یک قابلیت برای اشتراک محتوا است که به شما اجازه می‌دهد یک داستان مرتبط را در قالب تردز به اشتراک بگذارید. در این نوع ارسال، شما می‌توانید تصاویر، ویدئوها و متن‌های متعدد را در یک پست تردز قرار داده و داستان خود را با قسمت‌بندی مناسب و اتصال پست‌ها به یکدیگر به ارمغان بیاورید. این شکل ارسال به شما امکان می‌دهد تا محتواهای مرتبط را در قالب یک داستان کامل و جذاب به نمایش بگذارید و با دنبال‌کنندگانتان در تعامل بیشتری باشید.

بیشتر بخوانید: threads اینستاگرام چیست؟

آموزش پست گذاشتن در تردز اینستاگرام

استفاده از قابلیت تردز در اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد داستان‌های متصل و مرتبط را در قالب یک ترد به اشتراک بگذارید. با این قابلیت جدید، شما می‌توانید تصاویر، ویدئوها و متن‌های مختلف را در قسمت‌های مختلف یک پست تردز قرار داده و داستان خود را به صورت متناوب و جذاب روایت کنید. در این مقاله، به شما نحوه استفاده از قابلیت پست گذاشتن در تردز اینستاگرام را به صورت کامل آموزش خواهیم داد.

1. شروع تردز جدید

برای انتشار پست در تردز، کافی است روی دکمه شبیه به قلم و کاغذ کلیک کنید تا به صفحه نوشتن پست در تردز هدایت شوید.

شروع تردز جدید - چیکاو

2. افزودن محتوا به تردز

با ایجاد تردز جدید، حالا می‌توانید محتواهای مختلف را به تردز خود اضافه کنید. برای هر قسمت از داستان خود، می‌توانید تصاویر، ویدئوها و متن‌های مرتبط را انتخاب کنید و در تردز قرار دهید. همچنین، می‌توانید از ابزارهای ویرایش موجود در اینستاگرام استفاده کنید تا محتوای خود را بهبود دهید و جذابیت آن را بیشتر کنید.

نوشتن تردز - چیکاو

3. چه کسی به تردز شما پاسخ دهد؟

در پایین صفحه می توانید تنظیمات مربوط به ریپلای تردز خود را اعمال کنید.

4. اشتراک گذاری تردز

وقتی تمامی محتواها و قسمت‌های داستان در تردز شما آماده شدند، می‌توانید تردز خود را به اشتراک بگذارید. برای این کار، روی دکمه “post” که در پایین سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید. حالا داستانتان به صورت یک تردز در اینستاگرام منتشر شده است و دنبال‌کنندگان شما می‌توانند آن را مشاهده و با آن در تعامل باشند.

با استفاده از این راهنمای جامع، شما می‌توانید با قابلیت تردز اینستاگرام، داستان‌های متنوع و جذابی را به اشتراک بگذارید و با دنبال‌کنندگان خود در تعامل بیشتری باشید. حالا وقت آن رسیده که شروع به ساختن داستان‌های خلاقانه‌تان در تردز اینستاگرام کنید.

تردز چه محدودیت هایی برای پست گذاشتن اعمال می کند؟

انتشار پست در تردز محدودیت‌هایی هم دارد. از جمله محدودیت‌های تردز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر طول متن تردزها: 500 کاراکتر
  • بیشینه طول ویدئوها: 5 دقیقه
  • عدم امکان ویرایش تردها پس از انتشار

اگرچه تردز به عنوان یک شبکه اجتماعی متن محور معرفی شده است و امکان انتشار ویدئوهای طولانی وجود ندارد، اما هنوز هم می‌توانید یک تصویر یا ویدئویی با حداکثر 5 دقیقه را منتشر کنید. از این رو، عکس گذاشتن در تردز امکان‌پذیر است و محدودیت صرفاً به متن محدود نمی‌شود.

چگونه در تردز یک پست خوب بگذاریم؟

تردز اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای به اشتراک گذاری داستان‌های متصل و جذاب است. برای ایجاد یک پست خوب در تردز، می‌توانید از راهنمایی‌ها و روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. برنامه‌ریزی و ساختاردهی داستان

پیش از شروع به نوشتن پست تردز، بهتر است داستان خود را برنامه‌ریزی کنید. مشخص کنید که می‌خواهید در چند قسمت مختلف داستان خود را بیان کنید و هر قسمت را به ترتیب ارتباطی منسجم از قبلی به بعدی بچینید. این کمک می‌کند تا داستانتان ساختار دار و جذاب باشد.

۲. استفاده از متن، تصویر و ویدئو

یک پست خوب در تردز باید متن، تصویر و ویدئو را به خوبی ترکیب کند. استفاده از متن‌های جذاب و قابل خواندن، تصاویر مناسب و ویدئوهای جذاب می‌تواند داستان شما را زنده کند و برای مخاطبان جذابیت بیشتری ایجاد کند.

۳. استفاده از هشتگ‌ها و منشن‌ها

برای جلب توجه بیشتر کاربران و جذب مخاطبان بیشتر، می‌توانید از هشتگ‌ها (هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست) و منشن‌ها (منشن کردن حساب کاربری دیگران) استفاده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا پستتان بهتر دیده شود و با دیگران در ارتباط باشید.

۴. نگارش جذاب و قابل فهم

در نگارش متن پست خود، از یک سبک جذاب و قابل فهم استفاده کنید. بهره‌گیری از جملات کوتاه و مختصر، استفاده از زبان ساده و قابل فهم، ایجاد ارتباط با خواننده و بهره‌گیری از روش‌های ساختاردهی متن می‌تواند متن پست شما را جذاب و قابل درک کند.

۵. تعامل با مخاطبان

پست خود را به گونه‌ای طراحی کنید که مخاطبان بتوانند با شما در تعامل باشند. می‌توانید سوالاتی مطرح کنید، نظرات مخاطبان را جلب کنید و به آنها پاسخ دهید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.