چگونه حساب Threads ( تردز) را دی اکتیو کنیم؟

برای غیرفعال‌سازی حساب Threads خود بدون حذف حساب اینستاگرام، می‌توانید از محتوای این مقاله استفاده کنید. ما در این مطلب آموزش گام به گام دی اکتیو کردن تردز بدون حذفف اینستاگرام را آموزش می دهیم. همراه چیکاو باشید.

اگر می‌خواهید حساب Threads خود را حذف کنید، باید همچنین حساب اینستاگرامی که برای ثبت‌نام در Threads استفاده کرده‌اید را نیز حذف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:

دیلیت اکانت Threads بدون حذف اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

آموزش دی اکتیو کردن تردز

طبق سیاست حریم خصوصی Threads در مرکز کمک اینستاگرام ، “شما می‌توانید در هر زمان پروفایل Threads خود را غیرفعال کنید، اما تنها با حذف حساب اینستاگرامتان می‌توان پروفایل Threads را حذف کرد.”

برای غیرفعال کردن پروفایل Threads خود مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد بخش تنظیمات شوید.

در گوشه بالا و سمت راست پروفایل Threads خود، آیکون تنظیمات را انتخاب کنید. تا تاریخ نگارش این مقاله، تنها می‌توانید حساب Threads خود را غیرفعال کنید و نه حذف کنید. برای این منظور تب پروفایل را باز کرده و بر روی آیکون منوی تنظیمات در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید. این آیکون شامل دو خط موازی است که خط پایینی آن کمی کوتاه‌تر است.

وارد بخش تنظیمات تردز شوید - چیکاو

گزینه “حساب” را انتخاب کنید.

با ورود به منوی تنظیمات، شما چندین دسته‌بندی تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.  برای ادامه روی گزینه Account کلیک کنید.

گزینه “غیرفعال کردن پروفایل” را انتخاب کنید.

در منوی حساب، شما دو گزینه مرتبط با Threads را خواهید یافت. صفحات اطلاعاتی و تنظیمات دیگری را که می‌توانید از طریق اینستاگرام مدیریت کنید، وجود دارد، اما در مورد Threads، شما گزینه ” Take a break ” و گزینه ” Deactivate profile” را خواهید دید. گزینه ” Deactivate profile” را انتخاب کنید.

آموزش غیر فعال کردن اکانت تردز بدون از بین رفتن حساب اینستاگرام - چیکاو

دکمه غیرفعال کردن پروفایل Threads را فشار دهید.

آیا مطمئن هستید که می‌خواهید پروفایل Threads خود را غیرفعال کنید؟ این موردی است که برنامه از شما می‌پرسد، همچنین شما را در جریان شرایط غیرفعال کردن حساب خود قرار می‌دهد. دوباره، با غیرفعال کردن حساب، پروفایل، پست‌ها، پاسخ‌ها و لایک‌های شما پنهان می‌شوند تا زمانی که تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بازگردید یا خیر. اگر آماده هستید، دکمه “غیرفعال کردن پروفایل Threads” را در پایین صفحه فشار دهید. شما با یک پیام “مطمئن هستید؟” مواجه می‌شوید، دوباره روی “غیرفعال کردن” کلیک کنید. حساب Threads شما باید در حال حاضر غیرفعال شده باشد.

سوالات متداول

چگونه اکانت threads خود را غیرفعال کنم؟

می توانید به تب Profile بروید و به منوی تنظیمات در بالا سمت راست دسترسی داشته باشید. سپس روی «حساب» و سپس «غیرفعال کردن نمایه» ضربه بزنید.

دی اکتیو کردن تردز چه عواقبی دارد؟

اگر حساب Threads خود را غیرفعال کنید، طبق توضیحات متا، پروفایل Threads شما، پاسخ‌ها و لایک‌ها تا زمانی که شما با ورود مجدد و فعال‌سازی حساب، آن را بازگردانی کنید، مخفی خواهند شد. “غیرفعال کردن پروفایل Threads شما داده‌های Threads شما را حذف نخواهد کرد و بر روی حساب اینستاگرام شما تأثیری ندارد”، شرکت در صفحه‌ای که به شما اجازه می‌دهد حساب خود را غیرفعال کنید توضیح می‌دهد.

آیا غیرفعال کردن اکانت باعث حذف آن می شود؟

غیرفعال کردن حساب شما آن را به طور کامل حذف نمی کند. هنگامی که حساب خود را غیرفعال می کنید، فیس بوک تمام تنظیمات، عکس ها و اطلاعات شما را در صورتی که تصمیم به فعال سازی مجدد حساب خود داشته باشید، ذخیره می کند. اطلاعات شما از بین نرفته است – فقط پنهان است.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.