بهترین فروشگاه برای خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی

این روزها که در کنار کیفیت، قیمت گوشی هم روزبه‌روز در حال افزایش است، انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی راهی عاقلانه برای خریدی آسان است. با این حال با توجه به گستردگی فروشگاه‌های گوشی‌های هوشمند، پیدا کردن مجموعه‌ای معتبر کمی دشوار خواهد بود. در واقع فروشگاهی که بتوان در آن گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون را با قیمت‌های مناسب و در عین حال تضمین اصالت پیدا کرد، بدون کسب اطلاعات کار آسانی نخواهد بود. در نتیجه ما با در نظر گرفتن اهمیت این مسئله برای خرید محصولی تضمین شده و با گارانتی، در این مطلب به معرفی بهترین فروشگاه خرید موبایل می‌پردازیم. در نتیجه برای آشنایی با این مجموعه و وجه تمایز آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فروشگاه کوروشاپ

در مجموع با در نظر گرفتن خصوصیاتی که برای یک فروشگاه معتبر موبایل ضروری و مهم است، می‌توانیم فروشگاه موبایل کوروشاپ را به عنوان بهترین گزینه برای خرید انواع گوشی‌های پرچمدار و جدید معرفی کنیم. این فروشگاه با برخورداری از چندین سال تجربه نسبت به سایر فروشندگان برتری پیدا کرده و می‌تواند منبع معتبر و قابل اعتمادی برای بررسی قیمت‌های به‌روز گوشی‌های جدید، ثبت سفارش و خرید آسان و سریع باشد. البته شایان ذکر است که حوزه فعالیت این مجموعه تنها در زمینه عرضه تلفن همراه خلاصه نشده و انواعی از لوازم جانبی ضروری و کاربردی گوشی را هم با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کند. در نتیجه اگر شما هم قیمت و تضمین کیفیت را در اولویت خرید گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون قرار داده‌اید، انتخاب این فروشگاه انتخاب صحیحی خواهد بود.

ویژگی‌های کوروشاپ

همان‌طور که اشاره کردیم، خرید مطمئن و آسان گوشی‌های هوشمند نیازمند به مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است و امروزه به دلیل گستردگی فراوان این کار کمی دشوار می‌باشد که خوشبختانه با وجود فروشگاه کوروشاپ امکان‌پذیر است. البته این موضوع به دلیل برخورداری از مزایایی می‌باشد که خرید را برای کاربران و مشتریان سهولت بخشیده است. به عنوان مهمترین مزایای خرید موبایل از مجموعه کوروشاپ نسبت به سایر فروشگاه‌ها می‌توان تضمین اصالت کالا، قیمت‌های مناسب ارسال سریع، پشتیبانی 24 ساعته و لوازم جانبی با‌کیفیت را نام برد.

تضمین اصالت کالا

عرضه کالای فیک و غیر اصل یا حتی دست دوم در بازار زیاد شده و به راحتی نمی‌توان کالایی اصل و تضمین شده را خریداری کرد. بسیاری از افراد از فروشگاه‌های بی‌مجوز و غیرمطمئن به دلیل قیمت‌های پایین‌تر گوشی تلفن همراه سفارش می‌دهند و پس از مدت کوتاهی استفاده متوجه عدم اصالت آن می‌شوند. اما خوشبختانه با وجود فروشگاه کوروشاپ این مشکل برطرف شده است. این مجموعه تلفن‌های هوشمند مختلفی را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و تضمین اصالت کالا عرضه می‌کند تا کاربران دیگر نگرانی و دغدغه‌ای در خصوص سفارش گوشی سامسونگ، شیائومی و صد البته آیفون نداشته باشند.

ضمناً کلیه این کالاها با ظرفیت حافظه و رم‌های مختلف موجود در بازار به همراه رنگ‌های عرضه شده موجود هستند تا مشتری مدل مورد نظر را به دلخواه انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که دریافت نماد اعتماد الکترونیکی کشور توسط این مجموعه دلیل دیگری برای داشتن خیالی آسوده در هنگام خرید از این فروشگاه برای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی، سامسونگ و آیفون است.

ارسال سریع

اگرچه انتظار رسیدن کالای سفارشی خود می‌تواند در بعضی از مواقع لذت‌بخش باشد، اما بسیاری از کاربران نیاز دارند تا گوشی موبایل خود در اسرع وقت به دست آن‌ها برسد و به عبارتی وقت همه افراد ارزشمند است. با این وجود همچنان بعضی از فروشگاه‌ها دارای قوانین ارسال چندین روز بعد از ثبت سفارش هستند. اما در مقابل فروشگاه کوروشاپ با هدف کسب رضایت مشتریان امکان ارسال سریع را فراهم کرده است. این مجموعه برای ارسال کالا به مناطق 22 گانه تهران از پست اختصاصی استفاده کرده و در صورت آماده بودن محصول در همان روز سفارش اقدام به ارسال خواهد کرد. همچنین برای ارسال کالا به سایر نقاط کشور از این پست‌های مطمئن استفاده می‌کند:

  1. پست پیشتاز با زمان ارسال حداکثر 72 ساعت
  2. پست ویژه با ارسال سریع به سراسر کشور
  3. پست تیپاکس برای ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن

این ارسال در روز پس از ثبت سفارش و گاهی حتی همان روز انجام می‌شود تا گوشی سامسونگ، شیائومی یا آیفون مشتری در زمانی کوتاه تحویل شود.

قیمت‌های مناسب

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون از اولویت‌های اصلی بسیاری از کاربران برای انتخاب گوشی‌های هوشمند است. با این حال بسیاری از افراد به اجبار مدلی پایین‌تر را به علت قیمت‌های بالای بعضی از فروشگاه‌ها انتخاب می‌کنند و به عبارتی گوشی دلخواه خود را به خاطر هزینه‌ها خریداری نمی‌کنند. در این راستا فروشگاه کوروشاپ همواره سعی داشته تا تعرفه‌هایی مناسب و عادلانه را برای محصولات متنوع اعمال کند تا افراد مختلف با سهولت بیشتری به خرید گوشی مورد علاقه خود بپردازند.

حتی این فروشگاه در بسیاری از اوقات تخفیف‌های ویژه برای بعضی از کالاها و تلفن‌های همراه اعمال می‌کند تا مشتریان از این طریق بتوانند در هزینه‌های خرید صرفه‌جویی کنند. به انضمام این موارد، از طریق سایت مجموعه کوروشاپ همواره بررسی و مقایسه قیمت‌های جدیدترین گوشی‌ها امکان‌پذیر است.

لوازم جانبی باکیفیت

با توجه به اینکه گوشی‌های نسل جدید سامسونگ، آیفون و شیائومی بدون قطعات جانبی عرضه می‌شوند، خرید لوازم جانبی هم در هنگام خرید گوشی موبایل ضروری شده است. از این رو فروشگاه کوروشاپ انواع لوازم جانبی نظیر شارژر، پاور بانک، هندزفری، قاب و کیف موبایل و انواعی از گلس‌های محافظ را هم در میان محصولات موجود کرده است.

پشتیبانی 24 ساعته

مجموعه کوروشاپ برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را هم فراهم کرده است تا در هر ساعتی از شبانه روز امکان برقراری ارتباط با این مجموعه وجود داشته باشد. کارشناسان متخصص این فروشگاه با دقت به سؤالات شما گوش سپرده و سپس درخواست را پیگیری می‌کنند یا در صورت داشتن هرگونه سؤال درباره محصولات و گوشی‌های متنوع موجود در فروشگاه، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. تنها باید از طریق صفحه مربوط به گوشی مورد نظر ثبت سفارش را در چند قدم ساده انجام دهید و در صورت نیاز با کارشناسان فروش از طریق روش‌های مندرج تماس حاصل فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.