قابلیت Circle to Search گلکسی S24 در گوشی های بیشتری گسترش می یابد

Circle to Search یکی از مهمترین ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 است. این توسط گوگل توسعه داده شد و برای یک ماه یا بیشتر در انحصار سری Galaxy S24 بود. سپس، آن را به گوشی‌های هوشمند پیکسل با اندروید 14 گسترش داد. و اکنون، گوگل اعلام کرده است که به زودی این ویژگی را به گوشی‌های دیگر نیز گسترش خواهد داد.

ویژگی Circle to Search که به گوشی‌های برندهای دیگر می‌رسد

در رویداد Google I/O 2024 دیروز، گوگل اعلام کرد که ویژگی Circle to Search در حال حاضر در 100 میلیون دستگاه موجود است و تا پایان سال جاری به 100 میلیون دستگاه دیگر گسترش خواهد یافت. بنابراین، تا پایان سال 2024، ویژگی Circle to Search بر روی بیش از 200 میلیون تلفن هوشمند و تبلت اندرویدی در دسترس خواهد بود.

ویژگی Circle to Search به دلیل دقت، سرعت و روان بودن جذابیت زیادی پیدا کرده است. برای جستجوی هر چیزی که روی صفحه نمایش قابل مشاهده است، اعم از تصویر، متن یا ویدیو، فقط می‌توانید نوار اشاره ناوبری را در پایین صفحه دستگاه فشار دهید و نگه دارید.

نتایج جستجوی منطبق را از Google دریافت خواهد کرد. همچنین می توان از آن برای انتخاب متن روی صفحه استفاده کرد، که سپس می توان آن را کپی یا به زبان دیگری ترجمه کرد.

Google همچنین قصد دارد Circle را به جستجو در کلاس‌های درس و مرورگرهای وب Google Chrome بیاورد.

دانش آموزان می توانند از آن برای کمک گرفتن در حل مسائل پیچیده ریاضی و فیزیک یا کسب اطلاعات در مورد تصاویر و نمودارها استفاده کنند. در گوگل کروم، این شرکت در حال جستجوی عملکرد مشابهی است تا به کاربران اجازه دهد اطلاعاتی در مورد هر چیزی که روی صفحه می بینند دریافت کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.