سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی M35 است

در ماه مارس، متوجه شدیم که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید از سری M به نام گلکسی M35 است که به عنوان یک نسخه کمی تغییر یافته از Galaxy A35 وارد بازار خواهد شد. از آن زمان، اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه به بیرون درز کرده است که ویژگی های گوشی را فاش کرده است.

امروز شاهد افشای دیگری از گلکسی M35 هستیم. جدای از روشن کردن ویژگی‌های دستگاه و پیشنهاد اینکه سامسونگ می‌تواند آن را به زودی عرضه کند، تصویر رسمی گوشی را فاش می‌کند و اولین نگاه ما به اسپین‌آف سری M گلکسی A35 را به ما می‌دهد.

گلکسی M35 در کنسول Google Play مشاهده شد

گوگل گلکسی M35 را در کنسول Google Play (از طریق YTechB) فهرست کرده است. فهرست دارای تصویری از دستگاه است. همانطور که می بینید، دستگاه سری M آینده دارای طراحی مشابه گلکسی A35 است.

با این حال، پنل پشتی گوشی در مقایسه با خواهر و برادر سری A، بافت و رنگ متفاوتی دارد. این تصویر همچنین نشان می دهد که گلکسی M35 دارای سه دوربین در پشت و یک سوراخ پانچ بر روی نمایشگر برای دوربین جلو خواهد بود.

بر اساس این لیست، گلکسی M35 دارای پردازنده Exynos 1380، 6 گیگابایت رم و اندروید 14، همان گلکسی A35 است، چیزی که لیست دستگاه در Geekbench فاش کرده بود.

با توجه به اینکه سامسونگ این گوشی را برای دریافت گواهینامه به گوگل ارسال کرده است، این شرکت می تواند گلکسی M35 را به زودی عرضه کند. در مورد آن، این تلفن اخیراً در BIS مشاهده شد که نشان می دهد سامسونگ می تواند آن را در بازار هند عرضه کند.

از گلکسی M35 چه انتظاری باید داشت؟

انتظار می رود سایر مشخصات گلکسی M35 مشابه مشخصات گلکسی A35 باشد. بنابراین، این گوشی باید دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد.

در میان سه دوربین پشتی، یک دوربین زاویه باز با سنسور 50 مگاپیکسلی، PDAF و OIS، یک دوربین فوق عریض با وضوح 8 مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. برای سلفی، ممکن است یک دوربین 13 مگاپیکسلی داشته باشید.

معمولاً سامسونگ تلفن‌های هوشمند سری M را با بسته باتری بزرگ‌تر از مدل‌های سری A خود ارائه می‌کند. به این ترتیب، گلکسی M35 می تواند با یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در مقابل واحد 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی A35 عرضه شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو و اسکنر اثر انگشت در کنار آن اشاره کرد. گلکسی M35 ممکن است مانند گلکسی A35 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم نباشد زیرا دستگاهی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.