سامسونگ ویژگی های گلکسی F55 را قبل از عرضه رسمی می کند

هفته گذشته، سامسونگ زمان عرضه گلکسی F55 را در هند اعلام کرد. اکنون، این شرکت مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است، و با توجه به این ویژگی‌ها، دستگاه سری F آینده به یک گلکسی C55 تغییر نام داده شده است، همانطور که ما گمان می‌کردیم.

سامسونگ ویژگی های گلکسی F55 را فاش کرد

در اوایل این ماه، سامسونگ و Flipkart یک صفحه وب برای Galaxy F55 در وب سایت Flipkart ایجاد کردند که ورود این دستگاه به بازار هند را مورد انتقاد قرار داد. اکنون، آنها صفحه وب را با مشخصات کلیدی گوشی به روز کرده اند.

بر اساس آن، گلکسی F55 دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. نیروبخش این گوشی هوشمند چیپست Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 خواهد بود و شما می توانید گوشی را در هند تا 12 گیگابایت رم تهیه کنید. در پشت، سه دوربین وجود خواهد داشت: یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی.

در جلو، دوربین 50 مگاپیکسلی برای سلفی قرار خواهد گرفت. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از دوربین های جلو و عقب به طور همزمان فیلم ضبط کنید. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت و شارژ 45 واتی خواهد بود. در نهایت، سامسونگ می گوید که گلکسی F55 را با “4 نسل ارتقاء اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی” ارائه خواهد کرد.

گلکسی F55 دارای پشتی چرمی گیاهی با دوخت روی آن است که باعث می‌شود گوشی در بین مردم متمایز شود. طبق گفته‌های سامسونگ، این گوشی «باریک‌ترین گوشی هوشمند چرمی وگان در سال 2024» و «سبک‌ترین گوشی هوشمند چرمی وگان در سال 2024» خواهد بود. این گوشی در دو رنگ هندی Apricot Crush و Raisin Black عرضه خواهد شد.

مشخصات باقی مانده چطور؟

همانطور که می بینید، تمام ویژگی های گلکسی F55 که سامسونگ فاش کرده است، شبیه به گلکسی C55 است، به خصوص طراحی، که نشان می دهد گوشی هوشمند سری F آینده یک نوع تغییر نام تجاری از جدیدترین دستگاه سری C این شرکت است.

به این ترتیب، سایر جنبه‌های گلکسی F55 که سامسونگ هنوز در مورد آن‌ها توضیحی نداده است، مانند اندازه نمایشگر، جزئیات دو دوربین در پشت، نسخه اندروید و ظرفیت باتری، خواهد بود. مشابه گلکسی C55.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.