سرنخ های جدید حاکی از آن است که Galaxy S24 FE در حال توسعه است

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید Fan Edition است به صورت آنلاین ظاهر شده است و این بار اطلاعات مستقیماً از سرورهای سامسونگ می آید.

اولین ساخت سیستم عامل تست رابط کاربری One UI برای Galaxy S24 FE معرفی نشده در سرور سامسونگ (از طریق @tarunvats33) مشاهده شد که شماره مدل گوشی را برای نوع بین المللی SM-S721B فاش کرد و نشان داد که سامسونگ در حال توسعه One است. تجربه رابط کاربری برای یک گوشی جدید Fan Edition.

آخرین باری که از Galaxy S24 FE شنیدیم اواخر آوریل بود، زمانی که دستگاهی با شماره مدل مشابه، SM-F721U، در پایگاه داده اپراتور بریتانیایی EE مشاهده شد. حرف “U” در شماره مدل معمولاً یک نوع آمریکایی را نشان می دهد، و این هنوز یک راز است که چرا دستگاه SM-F721U در وب سایت EE فهرست شده است.

تاریخ انتشار Galaxy S24 FE نامعلوم است

سامسونگ در حال آماده شدن برای میزبانی رویداد بزرگ بعدی Unpacked خود در ماه جولای است، اما اکنون تمرکز روی گوشی‌های تاشو گلکسی Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 است. بعید است که گوشی معرفی نشده گلکسی اس 24 FE در صحنه بزرگ پاریس، جایی که رویداد رونمایی باید برگزار شود، ظاهر شود.

به احتمال زیاد سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه سالانه گوشی Fan Edition خود داشته باشد. Galaxy S23 FE سال گذشته در ماه اکتبر معرفی و عرضه شد، که می تواند به این معنی باشد که سامسونگ در اکتبر امسال از Galaxy S24 FE رونمایی خواهد کرد.

اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه Fan Edition آینده وجود ندارد، اما منابع زنجیره تامین ماه گذشته گفتند که سامسونگ در حال مذاکره با تامین کنندگان قطعات S24 FE است.

یک سوال بزرگ در مورد Galaxy S24 FE مربوط به چیپست است. سامسونگ سال گذشته تراشه Exynos 2300 را عرضه نکرد و برای S24 FE غیرعادی است که از همان Exynos 2400 SoC مانند سری پرچمداران غیر FE گلکسی S24 استفاده کند. در نتیجه، S24 FE ممکن است به Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود، اما هیچ چیزی تایید نشده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.