8 مورد از بهترین گوشی های هوشمند از نظر دوربین

اگر مشتاق عکس گرفتن و فیلمبرداری با تلفن همراه هوشمند خود هستید یا تنها می‌خواهید بدانید که آیا گوشی‌ای که دارید برای عکاسی و فیلمبرداری در مناسبت‌های پیش رو مناسب است یا نه، در جای درستی هستید. ما در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین گوشی‌های هوشمند ازنظر دوربین می‌پردازیم و به شما یک راهنمای خرید جامع و کامل در این زمینه ارائه می‌دهیم. در این صورت، می‌توانید گوشی موردنظر خود را آسان‌تر و با دردسر کمتری انتخاب کنید و در وقت و انرژی خود نیز صرفه‌جویی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید با این گوشی‌ها آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Galaxy Note 20 Ultra

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکاسی و همچنین با قابلیت‌های تله فوتو هستید، گلکسی نوت 20 اولترا 5G می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این گوشی که دارای ماژول دوربین‌های سه‌گانه در پشت است از دوربین‌ اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر برخوردار است. بنابراین، دوربین Samsung Galaxy Note20 Ultra برای عکاسی و فیلمبرداری عالی است. گوشی سامسونگ نوت 20 الترا حدود 1300 دلار قیمت دارد.

iPhone 13 Pro Max

بزرگترین آیفون 13 بهترین گوشی‌ای است که می‌توانید برای عکاسی و فیلمبرداری تهیه کنید. اپل با سخت‌افزار این گوشی تمام تلاش خود را کرده است که آیفون 13 پرو مکس برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب باشد. این کمپانی اندازه سنسور اصلی و فوق عریض گوشی را افزایش داد و فوکوس خودکار را نیز به دوربین دوم گوشی اضافه کرد. علاوه بر این، اپل قابلیت عکاسی در نور کم این گوشی را بسیار بهبود ببخشیده است و با امکاناتی که به این دستگاه اضافه کرده باعث شده است که بتوانید فیلمبرداری حرفه‌ای را با آن تجربه کنید.

Pixel 6 Pro

گوشی پیکسل 6 پرو گوگل به لطف سخت‌افزار ارتقاءیافته و امکانات نرم‌افزاری قدرتمند از دوربین‌های شگفت‌انگیزی برخوردار است و به همین دلیل، رقابت نزدیکی با آیفون 13 پرو مکس دارد. سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی اجازه ورود تا 150 درصد نور بیشتر را می‌دهد و از سوی دیگر، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی این گوشی از زوم اپتیکال 4 برابر و زوم دیجیتال 20 برابر برخوردار است. بنابراین، اگر طرفدار سیستم‌عامل اندروید هستید و می‌خواهید عکاسی با گوشی را به بهترین نحو تجربه کنید، پیکسل 6 پرو بهترین گزینه برای شماست.

Galaxy S22 Ultra

اگرچه سامسونگ در تنظیمات دوربین گلکسی S22 اولترا تغییرات عمده‌ای ایجاد نکرده است اما این گوشی نسبت به S21 اولترا پیشرفت‌هایی داشته است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این تلفن همراه دارای سنسور بزرگتری است و درنتیجه می‌تواند نور بیشتری را وارد کند. از سوی دیگر، این گوشی با توجه به بهبودهایی که داشته است می‌تواند در نور کم عکس‌های بهتر و واضح‌تری بگیرد. بنابراین، اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی و فیلمبرداری هستید بهترین انتخاب برای شما گلکسی S22 اولترا است.

OnePlus 10 Pro

OnePlus 10 Pro بهترین گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری از این کمپانی است. اگرچه این گوشی در سطح آیفون 13 پرو مکس یا پیکسل 6 پرو نیست اما بسیار قابل‌احترام است. اگرچه هنوز بیشتر عکس‌های دوربین گوشی‌های OnePlus مشکل رنگ زرد دارند اما این مسئله گاهی اوقات به‌خصوص در فضای باز قابل‌توجه است.

بااین‌حال، وقتی در فضای بسته عکس می‌گیرید رنگ زرد باعث می‌شود که در عکس‌ها احساس گرما و راحتی ایجاد شود. به‌طورکلی، اگر به دنبال گوشی تا حدودی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستید که با دوربین آن بتوانید عکس‌ها و فیلم‌های بسیار خوبی ثبت کنید، این گوشی برای شما مناسب است.

Sony Xperia 1 III

گوشی اکسپریا وان مارک 3 عکس‌هایی با وضوح و جزئیات بالا ثبت می‌کند و نسبت به گوشی‌های رقیب خود از پردازش بسیار ظریف‌تری برخوردار است و درنتیجه می‌تواند عکس‌های طبیعی‌تری بگیرد. چگالی نیز بهبود بسیار زیادی پیدا کرده است اما قابلیت عکاسی در نور کم این گوشی همچنان نیاز به بهبود دارد. علاوه بر این، این گوشی می‌تواند با کیفیت 4K و با سرعت 10 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. کیفیت ویدئوها عالی و تثبیت نیز مناسب است.

Motorola Edge Plus

موتورولا اج پلاس یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکاسی است. این تلفن همراه دارای چهار دوربین در پشت است که سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شوند. این دوربین‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که با تلفن همراه خود عکس‌های باکیفیت و واضحی بگیرید.

بنابراین، اگر طرفدار خرید انواع گوشی موبایل موتورولا هستید و گوشی‌های تاشو قدیمی این برند را دوست داشتید موتورولا اج پلاس می‌تواند بهترین موبایل عکاسی برای شما باشد. اگر تصمیم به خرید این گوشی دارید می‌توانید آن را از نمایندگی فروش گوشی موتورولا با قیمت مناسب تهیه کنید.

iPhone SE

آیا به هوشمندی عکاسی دوربین آیفون علاقه‌مندید اما بودجه کمی دارید؟ در این شرایط، آیفون SE می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد. این گوشی اگرچه دارای تنها یک دوربین است اما همچنان می‌تواند با یک لنز کارهای زیادی انجام دهد. قسمتی از ارزشمندی این گوشی برای عکاسی ناشی از چیپست A15 Bionic آن است که باعث می‌شود گوشی از قابلیت‌های مختلفی مثل Smart HDR 4 و Deep Fusion پشتیبانی کند. چنین قابلیت‌هایی به شما کمک می‌کنند که بتوانید در نور کم، عکس‌های باکیفیتی ثبت کنید و از سوی دیگر، عکس‌هایی با جزئیات بالا بگیرید.

درنهایت، این روزها گوشی‌های هوشمند به‌ویژه ازنظر کیفیت دوربین موردتوجه قرار گرفته‌اند. داشتن یک تلفن همراه با قابلیت فوق‌العاده در عکاسی فیلمبرداری در بسیاری از مواقع باعث می‌شود که بی‌نیاز از دوربین‌های حرفه‌ای باشید و بتوانید در هر جایی که هستید تنها با گوشی خود عکس‌ها و فیلم‌های شگفت‌انگیزی را ثبت کنید. بنابراین، اگر به دنبال گوشی حرفه‌ای برای عکاسی و فیلمبرداری هستید هر یک از تلفن‌های همراهی که در این مقاله مطرح شد می‌توانند برای شما گزینه مناسبی باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.