مهاجرت پرستاران و قوانین آن: موسسه بین الملی راد

سالیانه شاهد مهاجرت پرستاران در سطح کشور می باشیم چون موقعیت های عالی شغلی و اجتماعی در کشورهای اروپایی، آمریکایی و غیره وجود دارد که افراد به دنبال کسب آنها می باشند. نکات متعددی در خصوص مهاجرت پرستاران به کشورهای خارجی وجود دارد و در این مقاله قصد داریم به برخی از موارد مهم آن اشاره نمائیم تا بیشتر با این شیوۀ مهاجرت آشنا شوید. متقاضیان مهاجرت پرستاری پیش از رفتن به کشور مقصد نیاز دارند که مدرک خود را معادل سازی نمایند چون نیاز به أخذ مجوز کار در رشته پرستاری دارند. جهت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ مراحل معادل سازی مدارک تحصیلی می توانید با مشاوران مؤسسه بین الملی راد تماس حاصل فرمائید. این مرکز سال های متوالی است که توانسته اند پرونده های متعددی در حوزۀ مهاجرت پرستاران انجام دهند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آشنایی با قوانین مهاجرت پرستاران

فرآیند معادل سازی پرستاران متشکل از مراحل أخد تائیدیه در رابطه با مدرک تحصیلی، گذراندن آزمون های کتبی، شفاهی و بالینی است. البته نیاز به گذراندن دوره های کارآموزی در کشور مقصد است. ارائه مدرک زبان آیلتس نیز یکی دیگر از اقداماتی است که جهت مهاجرت پرستاران باید در نظر گرفته شود که در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات آن می پردازیم. شرایط و قوانین مهاجرت پرستاران به برترین کشورها متفاوت از یکدیگر تعیین می گردد. در نتیجه کشور مقصد مهاجرت پرستاران تعیین کنندۀ نوع مدارکی است که باید تهیه گردد. در حال حاضر امکان مهاجرت پرستاران به کشورهای متعددی از جمله آلمان، کانادا، انگلیس، فرانسه، سوئد، ترکیه، استرالیا و … برای عموم متقاضیان فراهم می باشد. بدیهی است افراد با کسب اطلاعات دقیق در خصوص فرهنگ و شرایط زندگی و کسب و کار در کشور مقصد، می توانند تصمیم خود را در رابطه با امور مهاجرتی إتخاذ نمایند.

اگر تمایل به مهاجرت به حرفۀ پرستاری را دارید، در ابتدا نیاز است که اطلاعات جامعی در خصوص مقصد نهایی مهاجرتی کسب نمائید. بررسی قوانین و شرایطی که به مهاجرت پرستاران اختصاص داده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ابتدا نیاز است که فرد اقدامات لازم جهت أخذ پذیرش و دعوت نامه را از سوی کارفرما در نظر بگیرد. هر سال ممکن است تغییراتی در گزینه و شرایط مهاجرت پرستاران توسط کشورهای معتبر تعیین گردد. بدین وسیله توصیه می کنیم جهت بررسی شرایط جدید مهاجرت پرستاران به کشورهای خارجی با مشاورین موسسه بین الملی راد تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند گردید.

کار پزشکان در کانادا

مهاجرت پرستاران به کانادا

در حال حاضر ایرانیان به دلیل برخورداری از سابقۀ درخشان و فرصت های استثنایی که در امور مهاجرت کاری به کانادا بدست آورده اند، همچنان شاهد مهاجرت پرستاران به کانادا می باشیم. با توجه به سطح کیفیت بالای آموزش علوم پزشکی و پرستاری در ایران، سالانه پزشکان و پرستاران متعددی پرورش پیدا می کنند که در نهایت کشور کانادا متقاضی جذب آنها می باشند. از این رو شاهد مهاجرت پرستاران به کانادا با حداقل پیش نیازها و شرایط می باشیم. قوانین به روز مهاجرت پرستاران به کانادا را می توانید از طریق موسسه بین الملی راد مطلع گردید. همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، این مجموعه مشتکل از کادر مشاوران مجرب در حوزۀ امور مهاجرتی می باشند و از آخرین قوانین و شرایط آگاهی کامل دارند. شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترئال از جمله شهرهایی هستند که سالیانه پذیرای مهاجرت پرستاران می باشند.

برنامه مهاجرت کاری به کانادا به صورت اسکیل ورکر و Job Offer از طریق یک کارفرمای کانادایی صورت می گیرد. در روش Skill Worker، مهاجر بایستی دو مرحلۀ اصلی را بگذراند تا بدین وسیله بتوانند میزان مهارت و تخصص فرد را ارزیابی نمایند. در اینجا نیاز است که فرد مهاجر در مرحله اول حداقل امتیاز 67 از 100 را کسب نماید و سپس نوبت به ارزیابی نهایی مهاجر است. این در صورتی است که مهاجرت پرستاران به روش پیشنهاد کاری یا همان جاب آفر به واسطۀ یک کارفرمای کانادایی، فرد می تواند شغل مورد نظر خود را در لیست مشاغل جستجو نمایند و به واسطۀ موسسات کاریابی از طریق کارفرمایان پیشنهاد شغلی مورد نظر خود را دریافت کنند.

از روش های متداول أخذ اقامت در کانادا، مهاجرت کاری است و خیلی از افراد توانسته اند از این موقعیت به بهترین شکل بهره گیرند و شرایط عالی شغلی را برای خود فراهم سازند. مهاجرت پرستاران به کانادا از طریق ویزای کاری صورت می گیرد. البته یکی از مسیرهای دشوار برای مهاجرت به کشورهای آمریکایی محسوب می شود که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. سابقه کار، وضعیت تأهل، داشتن مدرک زبان آیلتس و سن از موارد مهم و اساسی هستند که در ارزیابی مهاجر حائز اهمیت می باشد. جهت اطلاع از هزینه های مهاجرت پرستاران به کانادا و دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی می توانید با مشاوران موسسه بین الملی راد تماس بگیرید.

مهاجرت پرستاران به کشورهای اروپایی

مهاجرت پرستاران به کشورهای اروپایی منجمله آلمان، سوئد، دانمارک، انگلیس و … نیاز به یک سری شرایط منحصر به فرد دارد که مهاجر باید در ابتدا هر یک از این موارد را مد نظر قرار دهد. انتخاب کشور مقصد نقش اساسی بر روی شرایط و قوانین مهاجرت تأثیرگذار خواهد بود. حرفه پرستاری در کشورهای اروپایی خواستار زیادی دارد. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، نیاز نیروی پرستار در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ارئه حقوق بالا، پایین بودن نرخ اتفاقات و حوادث، وجود جاذبه های فرهنگی و تاریخی متعدد، سیستم حمل و نقل عمومی منطبق بر برنامه و شرایط آب و هوایی و موقعیت اجتماعی عالی از جمله مواردی هستند که باعث گردیده خیلی از افراد در تلاش برای مهاجرت به کشورهای خارجی باشند. با توجه به سختی کاری که پرستاران در ایران دارند و مسئولین نسبت به آنها توجه زیادی ندارند، تعداد مهاجرت پرستاران سال به سال افزوده می شود و افراد زیادی خواستار استفاده از این موقعیت هستند.

هزینۀ مهاجرت پرستاران

هزینۀ مهاجرت پرستاران بر اساس کشور مقصد تعیین می گردد. به نوعی متناسب با قوانینی که کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکایی و … نیاز است که مهاجران از طریق موسسه بین الملی راد از این قوانین مطلع گردند. سپس گام به گام هر یک از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت را تهیه می نمایند. معادل سازی مدرک پرستاری فرآیند مهمی برای مهاجرت پرستاران به شمار می رود. شخصاً می توانید نسبت به أخذ ویزای کاری برای کشورهای اروپایی، آمریکایی، استرالیا اقدام نمائید ولی پیشنهاد می کنیم در ابتدا اطلاعات کاملی در خصوص وضعیت آخرین قوانین و شرایط مهاجرت پرستاران به این کشورها کسب نمائید. در نهایت می توانید با آسودگی خاطر و بدون نگرانی هر یک از مراحل و مدارک مورد نیاز جهت امور مهاجرت کاری را بپیمایند. عمدتاً أخذ ویزای کاری برای افرادی که قصد استفاده از موقعیت مهاجرت پرستاران را دارند، حدوداً به یک سال می انجامد که این مسئله ارتباط مستقیم با آماده بودن مدارک و پیگیری شما خواهد داشت. البته داشتن تجربه، تخصص و اطلاع داشتن نسبت به تمام شرایط و قوانین مهاجرت کاری متناسب با کشور مقصد از جمله موارد کلیدی هستند که بر روی هزینه و مدت زمان أخذ ویزا و امور مهاجرتی فرد تأثیرگذار می باشد. موسسه بین الملی راد با توجه به کادر مشاوران مجرب و حرفه ای که در حوزۀ مهاجرتی از آن برخوردار هستند می توانند شما را در این مسیر از ابتدا تا انتها (وضعیت اقامت و موقعیت شغلی در کشور مقصد) همراهی کنند.

http://radvisa.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.