وان پلاس Nord 4 با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 در Geekbench نمایش داده می‌شود

انتظار می‌رود OnePlus Nord 4 به‌عنوان یک نسخه تغییر برند OnePlus Ace 3V که ماه گذشته در چین رونمایی شد، به‌زودی رسمی شود.

وان پلاس هنوز وجود گوشی هوشمند جدید سری Nord را تایید نکرده است، اما قبل از آن، این گوشی در سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است که برخی از جزئیات ضروری را نشان می دهد.

طبق لیست، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود. علاوه بر گواهی Geekbench، وان پلاس Nord 4 ظاهراً در پایگاه داده Camera FV-5 و وب سایت Eurofins ظاهر شده است.

یک گوشی وان پلاس با شماره مدل CPH2621 در وب سایت Geekbench مشاهده شده است. اعتقاد بر این است که این شماره مدل با OnePlus Nord 4 ادعایی مرتبط است. این لیست 4934 امتیاز را در تست چند هسته ای و 1875 امتیاز را در تست تک هسته ای نشان می دهد. طبق لیست، این گوشی می تواند 11.04 گیگابایت رم داشته باشد، این می تواند روی کاغذ به 12 گیگابایت تبدیل شود. همچنین نشان داده شده است که دارای سیستم عامل اندروید 14 است.

لیست Geekbench برای وان پلاس Nord 4 نشان می‌دهد که یک چیپست هشت هسته‌ای قدرت این گوشی را تامین می‌کند. این یک هسته CPU اصلی با حداکثر سرعت کلاک 2.80 گیگاهرتز، چهار هسته با سرعت کلاک 2.61 گیگاهرتز و سه هسته با حداکثر سرعت 1.90 گیگاهرتز را نشان می دهد. این سرعت های ساعت CPU مطابق با Snapdragon 7 + Gen 3 SoC است. جای تعجب نیست که همین چیپست به OnePlus Ace 3V نیز قدرت می دهد.

در همین حال، MySmartPrice وان پلاس Nord 4 را در سایت گواهی Eurofins و پایگاه داده Camera FV 5 مشاهده کرده است. طبق گزارش ها، این لیست یک واحد باتری 5430 میلی آمپر ساعتی را نشان می دهد که ممکن است اشاره ای به مقدار معمولی 5500 میلی آمپر ساعتی باشد.

این می تواند از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی کند. OnePlus Ace 3V دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ SuperVOOC سیمی 100 واتی است.

پایگاه داده Camera FV 5 نشان می دهد که OnePlus Nord 4 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر)، دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 26.4 میلی متری خواهد بود. OnePlus می تواند یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بر روی این گوشی ارائه دهد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.