بهترین دوره آموزش html css، در ایران را بشناسید!

با پیشرفت علم و تکنولوژی، حوزه برنامه نویسی از محبوب ترین شغل های امروزه تبدیل شده است، یکی از برترین شاخه های این حوزه، برنامه نویسی تحت وب می باشد. برنامه نویسی تحت وب بسیار پیچیده، اما شیرین است که هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد. Html و Css از پایه ای ترین زبان های تحت وب هستند و برای یادگیری برنامه نویسی تحت وب، شما در ابتدا نیاز دارید با این دو زبان آشنا بشوید، بنابراین شما می توانید با شرکت در دوره آموزش html css در درسمن، این دو زبان را یاد بگیرید و پا به دنیای برنامه نویسی تحت وب بگذارید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای شیرین برنامه نویسی تحت وب شوید، می توانید با شرکت در دوره html css درسمن مفاهیم پایه و سطحی زبان های برنامه نویسی تحت وب را به نحو احسنت یاد بگیرید و بتوانید با درک و قدرت بیشتر، پا به دنیای برنامه نویسی تحت وب بگذارید.

مفهوم html و css

پیش از آنکه بخواهیم در مورد آموزش html css صحبت کنیم، بهتر است در ابتدا با این دو زبان بیشتر آشنا شویم و بتوانیم به اهمیت این دوره آموزشی پی ببریم. در واقع html را نمی توان یک زبان برنامه نویسی نامید! قاعدتا هم اکنون این سوال برایتان پیش آمده است که اگر html یک زبان برنامه نویسی نیست، پس چیست؟

html یک زبان نشانه گذاری است، در واقع html چهارچوب یک صفحه وب را تشکیل میدهد و سایر زبان های برنامه نویسی تحت وب، در این چهار چوب اجرا می شوند و به کاربر نشان داده میشوند. بگذارید برای فهم و درک بیشتر html، با یک مثال شروع کنیم!

تصور کنید ساختمانی درحال ساخت است، در ابتدا برای ساخت یک ساختمان چهار چوب آن ساختمان را میگذارند و زمین را به وسیله چهار چوب ها(دیوار ها و ستون ها) به قسمت های مختلفی بر اساس نقشه تقسیم میکنند. هم اکنون یک خانه خالی که تنها دیوار و سقف دارد ساخته شده است، این خانه به هیچ وجه زیبا و مشتری پسند نیست، پس نقاش ها و بنا ها دست به کار میشوند و شروع به دادن رنگ و لعاب به خانه می کنند و در خانه دیزان های شگفت انگیزی ایجاد می کنند و در آخر وسایل خانه را به شکلی زیبا و کاربر پسند می چینند، حال این خانه چطور است، زیبا شده است نه؟

در این مثال در واقع html، نقش دیوار ها و ستون ها را برای صفحات سایت ایفا می کند و CSS نقش نقاش و بنا هایی که به خانه رنگ لعاب داده اند را ایفا می کند. همچنین شما می توانید با مراجعه به وب سایت مرجع و فوق العاده W3school، به بررسی و مشاهده کد های این دو زبان برنامه نویسی تحت وب، بهتر با مفهوم این دو زبان آشنا بشوید.

آیا یادگیری html css ضروری است؟

آیا یادگیری html css ضروری است؟ - چیکاو

تصور کنید که بخواهیم به دو کودک ضرب اعداد را آموزش دهیم، یکی از این دو کودک کاملا با اعداد آشنا است و بر جمع و تفریق نیز، تسلط دارد، اما دیگری نه تنها جمع و تفریق را بلد نیست، بلکه با اعداد نیز هیچ آشنایی ندارد. حال ما شروع به آموزش به شکل همزمان به این دو کودک می کنیم، آیا به نظر شما کودک اول بهتر می  تواند با مفهوم ضرب آشنا شود و از آن استفاده کند و یا کودک دوم؟

قطعا جواب شما کودک اول خواهد بود، برنامه نویسی نیز این چنین است، برای یادگیری برنامه نویسی هرچه مفاهیم پایه تر را بهتر درک کنید، بهتر می توانید با زبان ها و مفاهیم سطح بالاتر ارتباط برقرار کنید. از پایه ترین زبان های برنامه نویسی می توان به html css اشاره کرد. بنابراین هر چه بهتر به این دو زبان مسلط شوید بهتر می توانید زبان های سطح بالاتر را یاد بگیرید و با آنها ارتباط برقرار کنید. پس با شرکت در دوره آموزش html css بسیار بهتر و سریع تر، بر زبان های برنامه نویسی سطح بالا مسلط شوید.

دوره آموزش html css درسمن می تواند برای شروع برنامه نویسی مناسب باشد؟

دوره آموزش html css درسمن، با توضیح دقیق و موشکافانه این دو زبان می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که میخواهند، با قدرت و کاملا حرفه ای پا به دنیای شیرین برنامه نویسی تحت وب بگذارند، درسمن با بهر گیری از مدرسانی خبره و با تجربه و همچنین تدریس جزء به جزء در دوره های آموزشی خود، هیچ سوالی را در ذهن دانش آموزان خود برجای نمی گذارد.

در این دوره آموزشی سعی بر آن شده است تا به همه سوالاتی که ممکن است برای دانشجو دوره پیش بیاید پاسخ داده شود، تا شما هیچ نگرانی بابت کامل و شفاف بودن آموزش ها نداشته باشید و با خیالی راحت این دوره را تهیه فرمایید و پا به دنیای برنامه نویسی تحت وب بگذارید.

دوره آموزش html css  مناسب چه افرادی است؟

 

دوره آموزش html css  مناسب چه افرادی است؟ - چیکاو

برنامه نویسی امروزه از پر درآمد ترین شغل های جهان است و روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است، اما بسیاری از افراد برای ورود به دنیای برنامه نویسی با شک و تردید روبه رو هستند و تصور می کنند به دلیل سن بالا و یا سن کمشان، نمی توانند پا به این دنیا بگذارند و دیگر از آنها گذشته است و این کار برای جوانان است!

این تصور کاملا اشتباه است و هر شخصی با هر سن و سالی توانایی انجام برنامه نویسی را دارد و می تواند در دوره آموزش html css شرکت کند و حتی در آینده ای نزدیک به یک برنامه نویسی خبره تبدیل شود و درآمد های بسیاری را از این حوضه کسب کند.

بسیار حائز اهمیت است برای شروع زبان های برنامه نویسی ابتدا با پایه ترین زبان برنامه تحت وب، یعنی html  آشنا شوید و بتوانید بهتر با زبان های سطح بالاتر ارتباط برقرار کنید، زیرا درک و تسلط هر چه بیشتر بر این زبان می تواند تاثیر مستقیمی در آینده برنامه نویسی شما و درک و تسلط بر مفاهیم پیچیده تر برنامه نویسی شما داشته باشد. برای شروع برنامه نویسی، هیچوقت دیر نیست و هر شخصی با هر میزان سن و سالی توانایی یادگیری html css را با دوره آموزشی html css در درسمن را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.