صفحه برگه جدید Google Chrome در اندروید Material You را از طریق یک پرچم دریافت می کند

Material You Design در همه برنامه‌های Google در Android در دسترس است. با این حال، Google برنامه خود را با عناصر Material You بیشتری به روز می کند یا دوباره طراحی می کند. همین روش برای گوگل کروم در اندروید نیز در دسترس است. با تغییر جدید، مرورگر گوگل کروم در اندروید نوار جستجوی بسیار ضخیم‌تری در صفحه برگه جدید دریافت می‌کند.

متن داخل نوار جستجو پررنگ‌تر است و رنگ بیشتری می‌گیرد، در حالی که همین امر برای آیکون‌های میکروفون و لنز، که برجسته‌تر به نظر می‌رسند، تکرار می‌شود. قابل ذکر است که لوگوی گوگل در بالای نوار جستجو نیز بسیار سفیدتر به نظر می رسد اما اکنون کوچکتر از ظاهر قبلی است. شبکه وب سایت های پربازدید اکنون در داخل یک کارت مربع گرد قرار داده شده است که این بخش را متمایز می کند.

سوئیچ‌های Discover و Following در صفحه برگه جدید Google Chrome نیز در داخل مربع‌های گرد قرار گرفته‌اند، بنابراین هیچ تغییری در فیدها مشاهده نخواهید کرد. اگرچه این تغییر بزرگی نیست، اما همیشه از ظاهری تازه استقبال می شود. Google Chrome Material که شما برای صفحه برگه جدید طراحی کرده اید در حال انتشار است. با این حال، اگر حتی پس از نصب آخرین به‌روزرسانی، تغییر را دریافت نکرده‌اید، باید یک پرچم را روشن کنید.

طبق گفته 9To5Google، باید به chrome://flags بروید و پرچم enable-surface-polish را روشن کنید. وقتی Enabled را انتخاب می کنید، از شبکه 4×2 فاویکون استفاده می کند، در حالی که Enabled Arm 1: MVP وقتی روشن است، چرخ فلک نسخه 12 را در صفحاتی که مکرر بازدید می کنید نشان می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.