اینستاگرام به شما امکان می دهد به قابلیت Notes ویدیو اضافه کنید

متا در چند سال گذشته در همه رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان خود در حال افزایش ویژگی‌ها بوده است. این شرکت بیان خود را بسیار آسان می کند. اکنون، ویژگی Notes را در اینستاگرام تقویت می‌کند و با افزودن ویدیوها و پشتیبانی از پاسخ‌های بهتر، آن را بهتر می‌کند.

اینستاگرام Notes که به نوعی شبیه به‌روزرسانی وضعیت است، چند ماه پیش راه‌اندازی شد. قبلاً فقط متن را پشتیبانی می کرد، اما اکنون از فیلم ها پشتیبانی می کند. با این حال، ویدئوها فقط به دو ثانیه محدود می شوند.

طبق معمول، آن ویدیوهای کوتاهی که در Notes ارسال می‌شوند می‌توانند فیلتر و جلوه‌های دیگری نیز داشته باشند. مانند سایر به‌روزرسانی‌های وضعیت ویدیو، ویدیوها در نوت 24 ساعت پس از ارسال ناپدید می‌شوند.

این شرکت همچنین آزادی بیشتری را برای کسانی که به یادداشت های دوستان خود پاسخ می دهند ارائه می دهد. پاسخ‌ها به Notes اکنون از پیام‌های صوتی، GIF، تصاویر، برچسب‌ها و ویدیوها پشتیبانی می‌کنند. پاسخ های ارسال شده به Notes در اینستاگرام برای آپلود کننده Note به عنوان یک پیام مستقیم در صندوق ورودی چت او قابل مشاهده خواهد بود. این شرکت اعلام کرده است که ویژگی Notes در بین نوجوانان بسیار محبوب بوده است.

اینستاگرام همچنین مجموعه جدیدی از ابزارها را دریافت می کند که به حذف هرزنامه ها از پلتفرم رسانه های اجتماعی کمک می کند. این شرکت یک سیستم تشخیص خودکار برای بررسی محتوای هرزنامه در پلتفرم خود، از جمله نظرات، دنبال‌کنندگان، نمایش‌های داستان و برچسب‌ها ایجاد کرده است. محتوای هرزنامه و کاربران را پرچم گذاری می کند و سپس به کاربران این امکان را می دهد که آنها را به صورت انبوه حذف کنند.

متا همچنین به کاربران کمک می کند بفهمند که آیا آنچه که پست می کنند مطابق با دستورالعمل ها است یا خیر. اگر پست یا محتوایی خط‌مشی‌های محتوای اینستاگرام را نقض کند، کاربران یک اعلان درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند تا آنها را در مورد تخلف مطلع کند. ابزار Hidden Words که در سال 2021 منتشر شد، به‌روزرسانی می‌شود و می‌تواند محتوای مشکوک به اسپم را از فیدها و نظرات ویرایش کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.