مقایسه لپ تاپ وایو با دیگر برندها و بررسی مشخصات فنی

شرکت‌های زیادی در سراسر جهان مشغول فعالیت در زمینه تولید انواع لپ تاپ هستند که هر کدام از آن‌ها موفق شده‌اند شرایط ایده‌آل را برای خود رقم بزنند. به عنوان مثال، شرکت تایوانی ایسوس به عنوان یکی از بهترین برندهای فعال مشغول فعالیت بوده و دستگاه‌هایی که تولید می‌کند، قدرت بسیار زیادی را به کاربران هدیه می‌کنند. در میان تمام کمپانی‌ها، نام تجاری جدید وایو (VAIO) به چشم می‌خورد که می‌توان گفت دستگاه‌های تولید شده آن دارای قابلیت‌های جذابی هستند. در این بخش قصد داریم نگاهی به محصولات تولید شده از سوی وایو داشته باشیم و مشخصات فنی آن‌ها را با محصولات موجود در بازار مقایسه کنیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی لپ تاپ‌های وایو

ابتدا بد نیست نگاهی به این نام تجاری داشته باشیم. شما باید بدانید که برند وایو به عنوان نام تجاری جدید سونی در دنیای لپ تاپ بوده که توانسته با تولید محصولات باکیفیت شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. زمانی که نام سونی به میان آید، باید بدانید که ما خود را عادت داده‌ایم محصولاتی باکیفیت را شاهد باشیم که می‌توانند رضایت کاربران را جلب کنند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در لپ تاپ‌های وایو خواهید دید، محکم بودن جنس بدنه است. در حقیقت ما عادت داریم که محصولات سونی را با قدرت بدنه بالا مشاهده کنیم. لپ تاپ‌های وایو دارای بدنه‌های قدرتمند هستند که این مسئله می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. همچنین سونی در لپ تاپ‌های جدید وایو اقدام به استفاده از جدیدترین پردازنده‌ها کرده که می‌توانند رضایت کاربران زیادی را کسب کنند؛ این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های وایو را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند که می‌توانند رضایت کاربران را به دست آورند.

لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A

یکی از بهترین لپ تاپ‌های قدرتمند وایو که باید ان را همان کمپانی سونی بدانیم، لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A نام دارد که قدرت بالا در کنار عملکرد ایده‌آل از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول به حساب می‌آید. این لپ تاپ می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال خرید دستگاه برای انجام کارهای دانشجویی هستند، گزینه‌ای مناسب به حساب آید. از طرف دیگر باید به بدنه محکم و طراحی ایده‌آل دستگاه اشاره کرد که در نوع خود، بی‌نظیر است.

صفحه نمایش 14 اینچ
پردازنده Intel Core i7 1165G7
پردازنده گرافیکی Intel IRIS Graphics
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت
باتری 45 وات ساعت

قدرت لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A توسط پردازنده اصلی اینتل Core i7 از سری 1165G7 تامین می‌شود و عملکرد خیره‌کننده‌ای به عنوان یکی از تراشه‌های میان‌رده نشان می‌دهد. حافظه کش این تراشه معادل 12 مگابایت بوده و در کنار آن شاهد فرکانس پردازنده 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز خواهید بود. باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ دارای 4 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی است؛ این موارد به خوبی نشان می‌دهد که شاهد یک لپ تاپ قدرتمند از برند وایو هستیم.

سرعت عملکرد لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A را باید یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به حساب آورد. این دستگاه دارای حافظه رم 8 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 2400MHz است. از طرف دیگر، این لپ تاپ قدرتمند وایو مجهز به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت بوده که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای ذخیره‌سازی اطلاعات مهم خود استفاده کنند. لازم است بدانید که نوع حافظه داخلی دستگاه SSD بوده و می‌تواند سرعت بالا در اجرای دستورها و نقل و انتقال اطلاعات را رقم بزند.

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A باید به پردازنده گرافیکی آن اشاره کنیم؛ این لپ تاپ قدرت پردازش خود را از پردازنده گرافیکی Intel IRIS Graphics دریافت می‌کند که قدرت عملکرد بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه به حساب می‌آید. در بخش جلوی لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A نمایشگر 14 اینچ فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این لپ تاپ باید به پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60 هرتز اشاره کرد. از طرف دیگر، نسبت ابعاد تصویر دستگاه 16:9 است. انرژی لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-A توسط باتری 3 سلولی 45 وات ساعت تامین می‌شود و باید بگوییم که می‌توانید از آن برای مدت زمان 12 ساعت استفاده کنید.

لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B

در صورتی که علاقه‌مند به خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های وایو هستید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر قرار دهید. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه را باید عملکرد ایده‌آل تیم طراحی کمپانی دانست که باعث شده است ما شاهد یک محصول زیبا و منحصر به فرد باشیم. یکی دیگر از مزایای لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B را باید قدرت بدنه آن عنوان کرد. برای مشاهده قیمت لپ تاپ  vaio پلازا دیجیتال را بررسی نمایید.

صفحه نمایش 14 اینچ
پردازنده Intel Core i5 1135G7
پردازنده گرافیکی Intel IRIS Graphics
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت
باتری 45 وات ساعت

قدرت لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B توسط پردازنده اصلی اینتل Core i5 از سری 1135G7 تامین می‌شود و باید بدانید که عملکرد دستگاه برای پردازش دستورهای مختلف، قابل قبول است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه باید به حافظه کش 8 مگابایت آن در کنار فرکانس پردازنده 2.4 الی 4.2 گیگاهرتز دستگاه اشاره کرد. بد نیست بدانید در این لپ تاپ شاهد قرارگیری 4 هسته حقیقی و 8 هسته مجازی خواهید بود.

لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B مجهز به حافظه رم 8 گیگابایت بوده که از نوع DDR4 2400MHz است؛ این حافظه رم قدرت خوبی دارد و می‌تواند سرعت این لپ تاپ را به خوبی تامین کند. از طرف دیگر، شاهد قرارگیری حافظه ذخیره سازی داخلی 512 گیگابایت در این دستگاه خواهید بود که از نوع SSD بوده و سرعت بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه باید به پردازنده گرافیکی آن اشاره کرد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی Intel IRIS Graphics بوده و قدرت قابل قبولی را به کاربران هدیه می‌کند. بد نیست بدانید در بخش جلوی لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B شاهد قرارگیری نمایشگر 14 اینچ فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل هستیم؛ از طرف دیگر این دستگاه با نرخ تازه سازی 60 هرتز همراه است. باتری را باید یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های لپ تاپ 14 اینچی وایو VAIO SE14 2021-B به حساب آورد؛ انرژی دستگاه توسط باتری 3 سلولی 45 وات ساعت تامین می‌شود و می‌توان انتظار ماندگاری شارژ را برای مدت زمان 12 ساعت داشته باشیم. شما می‌توانید با خیالی آسوده از این لپ تاپ برای مدت زمان طولانی بدون نیاز به اتصال برق استفاده کنید.

چکیده و بررسی مختصر

یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود را باید محصولات تولید شده از سوی کمپانی وایو عنوان کرد. کمپانی سونی با نام تجاری وایو مجددا وارد تولید انواع لپ تاپ‌های قدرتمند شد و توانست سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد. در این بخش سعی کردیم تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی وایو را به شما معرفی کنیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.