گوشی‌ های اندروید به آی‌مسیج اپل مجهز می شوند

آی‌مسیج اپل یکی از اصلی ترین دلایلی است که برخی از کاربران اپل هرگز به اندروید روی نمی آورند. در حالی که اپل می گوید که در حال کار بر روی آوردن استاندارد پیام رسانی مدرن RCS به آیفون ها در سال آینده است، اما مانند iMessage نخواهد بود. بنابراین، چندین شرکت سعی کردند iMessage را به گوشی‌های اندرویدی بیاورند و شکست خوردند (مثل Nothing).

اکنون، یک برنامه جدید – Beeper Mini – ادعا می کند که واقعاً سرویس iMessage اپل را به تلفن های اندرویدی می آورد.

بیپر آی مسیج اپل را با 1.99 دلار در ماه به اندروید می آورد

Beeper Mini یک برنامه اندرویدی است که به کاربران امکان می دهد خود را به عنوان کاربر iMessage ثبت نام کنند و آی مسیج را ارسال و دریافت کنند. برنامه این کار را بدون انتقال پیام ها از طریق یک دستگاه مک که در فضای ابری میزبانی می شود انجام می دهد (این کاری است که ادغام Sunbird Nothing انجام داد) و تمام داده ها رمزگذاری شده اند.

این بدان معناست که هیچ مشکل حریم خصوصی و امنیتی وجود ندارد. حتی اپل نمی تواند داده های آی مسیج را که از طریق سرورهای خود ارسال یا دریافت کرده است بخواند. یکی از توسعه دهندگان برنامه موفق به مهندسی معکوس آی مسیج شد و به این ترتیب این سرویس به اندروید آورده شد. همین کار را می توان با ویندوز و سایر سیستم عامل ها انجام داد.

 

اپلیکیشن Beeper Mini اکنون از طریق فروشگاه Play در سراسر جهان در دسترس است و ماهیانه 1.99 دلار هزینه دارد. این یک برنامه ساده است که از متون (با ایموجی)، پیام های صوتی، تصاویر، فیلم ها، فایل ها، مخاطبین و موقعیت مکانی پشتیبانی می کند. همچنین از tapbacks (واکنش به iMessages) نیز پشتیبانی می کند، اما هنوز از استیکرهای متحرک پشتیبانی نمی کند.

همچنین از دیگر ویژگی‌های پیشرفته مانند برنامه‌های کوچک، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و لمس دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند. مهمتر از آن، پیام‌های ارسال شده از گوشی گلکسی شما (یا هر گوشی اندرویدی) به جای سبز، به صورت حباب آبی قابل مشاهده هستند و به بحث حباب سبز آبی و حباب سبز پایان می‌دهند.

بیپر از مهندسی معکوس برای آوردن iMessage به تمام گوشی های اندرویدی استفاده می کند

ظاهراً تیم Beeper Mini متوجه شده است که چگونه تلفن اندرویدی خود را به عنوان یک محصول اصلی اپل در سرورهای اپل به نمایش بگذارد. این تیم آیفون‌ها را جیلبریک کردند و به عمق سیستم‌عامل رفتند تا ببینند همه چیز چگونه کار می‌کند. سپس، آنها راهی برای ثبت شماره تلفن شما برای iMessage، ارسال پیام ها به طور مستقیم به سرورهای اپل و دریافت پیام ها از ابر به صورت بومی در داخل برنامه کشف کردند.

پس از اینکه سرویس iMessage Sunbird و Nothing تنها چهار روز پس از راه‌اندازی آن بسته شد، مطمئناً مشکلات امنیتی و حریم خصوصی وجود دارد. بنابراین، Beeper Mini چقدر فرصت دارد تا اپل این سرویس را مسدود کند یا چیزهایی را از انتهای آن قطع کند؟

خب، براد موری، مدیر ارشد اجرایی Beeper به TheVerge گفت که این شرکت در سمت راست قانون قرار دارد و هیچ کد اپل در داخل Beeper Mini وجود ندارد. به گفته وی، اپل ممکن است نتواند سازگاری iMessage Beeper Mini را بدون شکستن آن برای کاربران واقعی آیفون نیز از بین ببرد.

از آنجایی که RCS از اکثر ویژگی‌های پیام‌رسانی مدرن، از جمله نشانگرهای تایپ، تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالا، پیام‌های صوتی، واکنش‌های پیام، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، چت‌های گروهی و پاسخ‌های پیام پشتیبانی می‌کند، اکثر کاربران اندروید احتمالاً هنگام چت کردن با یک کاربر آیفون از RCS راضی خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Ali می گوید

    Beeper mini کد دعوت میخاد از کجا کد رو دریافت کنیم