Google Messages به 1 میلیارد کاربر RCS می رسد و 7 ویژگی جدید را برای جشن گرفتن راه اندازی می کند

RCS رسما بزرگ است. در واقع 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه بزرگ است. گوگل امروز این نقطه عطف را اعلام کرد و برای جشن گرفتن آن به اپلیکیشن Messages 7 ویژگی جدید می دهد.

گوگل می‌گوید RCS، استاندارد جدیدی است که قرار است جایگزین پیامک‌ها و MMS‌های قدیمی شود، اگرچه آن‌ها هنوز به عنوان پشتیبان استفاده می‌شوند، بنابراین «تعویض» چندانی به عنوان «افزایش» ندارند. به هر حال، نکته این است که مانند iMessage است اما برای گوشی های اندرویدی.

RCS دارای نشانگرهای تایپ، رسیدهای خوانده شده، پاسخ های رشته ای، اشتراک گذاری رسانه با کیفیت بالا، چت های گروهی بهبود یافته و حفظ حریم خصوصی بهتر است.

7 ویژگی جدید Google Messages

حالا بریم سراغ ویژگی های جدید. اول، Photomoji. همانطور که از نام آن پیداست، این به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی گوگل روی دستگاه، عکسی را به واکنش تبدیل کنید. سپس تمام این خلاقیت ها در یک برگه مخصوص برای زمانی که می خواهید دوباره از آنها استفاده کنید ذخیره می شوند. همچنین، دوستان شما در چت های گروهی می توانند از هر Photomoji ارسالی شما نیز استفاده کنند.

بعدی، حالت های صوتی. این ایموجی‌های متحرک هستند که روی یک پیام صوتی قرار گرفته‌اند تا احساس شما را در آن لحظه به صورت بصری بیان کنند. نرخ بیت پیام صوتی و نرخ نمونه برداری نیز برای بهبود کیفیت درک شده افزایش یافته است.

جلوه‌های صفحه نمایش انیمیشن‌های پر جنب و جوش را قادر می‌سازد تا زمانی که پیام‌های خاصی مانند «برف می‌بارد» یا «دوستت دارم» را تایپ می‌کنید، کل صفحه را در اختیار بگیرند. بیش از 15 مورد از این موارد وجود دارد، اما آنها پنهان هستند، بنابراین Google از ما می خواهد آنها را کشف کنیم.

بعد، حباب‌های سفارشی – شما هرگز نمی‌توانید این کار را در iMessage انجام دهید. می توانید رنگ حباب و پس زمینه را برای هر یک از مکالمات خود سفارشی کنید. اگر بخواهید می توانید برای هر چت رنگ متفاوتی انتخاب کنید – تم های فیس بوک مسنجر سلام می کنند.

گوگل می گوید که Reaction Effects “زندگی بیشتری را به مکالمات شما” تزریق می کند. روی ده شکلک محبوب کار می‌کند و وقتی با یکی از آن‌ها واکنش نشان می‌دهید، واکنش روی پیامی که به آن واکنش نشان می‌دهید متحرک می‌شود.

ایموجی‌های متحرک دقیقاً همین هستند. جلوه‌های بصری برای ایموجی‌های خاص، که وقتی فقط آن ایموجی خاص را ارسال می‌کنید فعال می‌شوند – برای مثال WhatsApp چیزی مشابه دارد.

در نهایت، Google Messages اکنون دارای پروفایل است. می توانید نام و تصویر نمایه خود را شخصی سازی کنید که سپس با شماره تلفن شما همراه می شود. این شرکت می‌گوید، «مشکل دریافت پیام‌ها از شماره‌های تلفنی که در مخاطبین شما ذخیره نشده‌اند را برطرف می‌کند» و می‌تواند به‌ویژه در چت‌های گروهی مفید باشد، بنابراین می‌دانید که همه اعضا چه کسانی هستند.

این ویژگی‌های جدید ابتدا قرار است در نسخه بتا پیام‌ها در دسترس قرار گیرند، و نه حتی همه آنها به یکباره. گوگل می گوید بسیاری از این ویژگی ها امروز در کانال بتا در دسترس خواهند بود. ما مطمئن نیستیم که کدام، و شرکت روشن نکرده است، بنابراین چه کسی می داند. امیدواریم طولی نکشید که آنها به کانال پایدار نفوذ کنند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.