هواوی Freebuds 6i را با ظرفیت باتری بهبود یافته و حذف نویز بهتر عرضه می کند

هواوی روز گذشته رویداد بزرگی را در دبی برگزار کرد و در آن Watch Fit 3 را معرفی کرد، دو لپ‌تاپ جدید را به مخاطبان بین‌المللی معرفی کرد و گزینه‌های رنگی جدیدی را برای پوشیدنی‌های خود معرفی کرد.

این راه اندازی همچنین شاهد معرفی Freebuds 6i، ایرفون مقرون به صرفه جدید هواوی TWS بود. آنها طراحی مشابهی با نسخه های قبلی Freebuds 5i خود دارند، اما با باتری های بزرگتر و حذف نویز بهتر عرضه می شوند.

هواوی یک الگوریتم حذف نویز جدید با نام Intelligent Dynamic ANC 3.0 را پیاده سازی کرده است. صداهای محیطی را کنترل می کند و حذف نویز را بر اساس آن تنظیم می کند. جوانه های جدید دارای یک محفظه فیلتر کننده نویز هستند که صداها و صداهای فرکانس متوسط ​​و بالا را تشخیص داده و آنها را به بهترین شکل فیلتر می کند.

از نظر مشخصات، Freebuds 6i درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری چهار آهنربایی را حفظ می‌کند، اما اکنون 50 درصد قدرتمندتر شده و دارای گواهی Hi-Res است. مورد دقیقاً مشابه نسخه قبلی است، در حالی که جوانه ها تفاوت های جزئی دارند.

بزرگترین تغییر در ظرفیت باتری است. جوانه ها ظرفیت 55 میلی آمپر ساعتی را حفظ کردند، اما کیس اکنون دارای سلول 510 میلی آمپر ساعتی است که 25 درصد افزایش نسبت به Freebuds سال گذشته دارد. این یعنی دو ساعت بیشتر پخش با یک بار شارژ – 8 ساعت با ANC خاموش و 5 ساعت با ANC روشن. با این حال، ظرفیت بیشتر به معنای زمان شارژ بیشتر است – کیس به 110 دقیقه نیاز دارد، در حالی که جوانه ها برای رسیدن از 0 به 100٪ 60 دقیقه نیاز دارند.

این هدفون ها دارای گواهی IP54 هستند و می توانند از طریق بلوتوث 5.3 به هر دستگاهی متصل شوند. اتصال یکپارچه به دستگاه‌های دارای EMUI 10 و بالاتر وجود دارد، در حالی که هر تلفن اندرویدی دیگری می‌تواند AI Life را از گالری برنامه دانلود کند تا گزینه‌های کنترلی بیشتری مانند نوع حذف نویز و کنترل حرکت حرکتی داشته باشد.

هواوی Freebuds 6i را در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی فهرست کرده است. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن اعلام نکرده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.