علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید

این روزها شاهد حذف لوازم جانبی موبایل نظیر شارژر و هندزفری از کارتن برخی از برندهای تولیدکننده هستیم و این موضوع شاید با اهداف خاصی از طرف شرکت‌های این گوشی‌های موبایل انجام می‌شود، ولی موجب ناراحتی مخاطبین و مشتریان آن‌ها شده است. کمپانی مطرح و محبوب اپل چند سالی است که لوازم ضروری را از جعبه گوشی‌های تولید شده خود حذف کرده و دلیل آن را حمایت از حفظ محیط زیست عالم کرده و توضیح داده که کاربران می‌توانند از همان لوازم جانبی قدیمی خود استفاده کنند.

سامسونگ نیز با همان هدف اقدام به حذف شارژر و هندزفری از بسته‌بندی محصولات خود کرده و پس از اعتراض مشتریان، اعلام کرد که با حذف این لوازم سعی دارد در جهت حمایت بیشتر از محیط زیست گام بردارد. ما در این مقاله قصد داریم، علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید را ذکر کرده و برای تهیه این لوازم از یک فروشگاه معتبر شما را راهنمایی کنیم.

دلایل حذف لوازم جانبی موبایل از جعبه آن ها

پس از اعتراض پرچمداران گوشی‌هایی نظیر اپل، سامسونگ، نوکیا و غیره به حذف شارژر و هندزفری از بسته‌بندی محصولات آن‌ها، مسئولین این شرکت‌ها دلایل این کار را این‌گونه بیان کردند.

1- صرفه‌جویی در مصرف کاغذ

علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید، کوچک‌تر شدن بسته‌بندی آن‌ها و کاهش حجم کاغذ استفاده شده برای این جعبه‌ها اعلام شده که در جهت حفظ منابع طبیعی این اقدام انجام شده است.

2- کاهش قیمت

با توجه به حذف لوازم جانبی از بسته‌بندی گوشی‌ها، کاهش قیمت و بالا بردن قدرت خرید کاربران و همچنین استفاده تمام افراد از این محصولات، علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید اعلام شده است. این درصورتی است که اغلب کاربران مجبورند برای خرید این لوازم هزینه جداگانه پرداخت کنند.

3- کاهش آلودگی

تمام لوازم الکتریکی از مواد معدنی و پلاستیک ساخته می‌شوند که منابع محدود و تجدیدناپذیر زمین را کاهش می‌دهند. این موضوع علاوه بر افزایش آلودگی زیست محیطی، به از بین رفتن مواد معدنی نیز منجر خواهد شد.

معایب حذف شارژر و هندزفری در گوشی‌های جدید

با اینکه شرکت‌های اپل و سامسونگ علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید را در راستای حمایت از حفظ محیط زیست و عدم آلودگی زیست محیطی اعلام کردند و این مزیت را نمی‌توان نادیده گرفت، ولی این کار از معایبی نیز برخوردار است که عبارتند از:

  • باتوجه به اینکه حذف این لوازم جانبی موجب کاهش ناچیز قیمت آن‌ها شده، ولی کاربران برای استفاده از گوشی خریداری شده به اجبار باید هزینه‌های قابل توجهی برای خرید شارژر و هندزفری بپردازند که قابل مقایسه با میزان کاهش قیمت گوشی نیست.
  • یکی از مواردی که از معایب مهم حذف این لوازم است، عدم اطمینان از اصل بودن آداپتور و هندزفری گوشی موبایل بوده که ممکن است در صورت فیک بودن آن، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به گوشی وارد شود.
  • علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید اگرچه به نفع محیط زیست است ولی عدم تطابق لوازم قبلی با گوشی‌های جدید نیز موجب نارضایتی کاربران شده و آن‌ها برای خرید این لوازم از نوع اصل با چالش روبرو کرده است.
  • اگر شما نیز یک گوشی هوشمند جدید خریداری کرده‌اید که شارژر و هندزفری گوشی قبلی‌تان با آن سازگار نیست، می‌توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، به سایت فروشگاهی اسنپ شاپ مراجعه کنید و این لوازم را با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل

باتوجه به علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید در تولیدات برخی از برندها، اغلب مصرف‌کنندگان برای استفاده از گوشی، مجبور به خرید این لوازم هستند. اگر شما نیز قصد خرید شارژر یا هندزفری برای گوشی خود هستید، حتما این نکات را در نظر بگیرید.

1- اطمینان از اصل بودن لوازم جانبی

2- کیفیت و طول عمر بالای آن‌ها

3- سازگار بودن با گوشی

4- مراجعه به یک فروشگاه معتبر

5- برخوردار بودن از خدمات پس از فروش

6- ارائه گارانتی از طرف فروشنده

نکاتی که ذکر شد موجب می‌شود شما با خیال راحت از این لوازم استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به گوشی خود یا اصل نبودن آن‌ها باشید. یکی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر که در زمینه فروش محصولات متنوع از جمله لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند، اسنپ شاپ است که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس کاربران خود قرار داده است. شما حتی می‌توانید برای خرید اقساطی لوازم جانبی موبایل به این فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت لوازم جانبی موبایل

علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید حفاظت از محیط زیست و کاهش لطمه زدن به منابع طبیعی و معدنی است، ولی این کار با وجود مزایای که داشت، موجب شد پرچمداران گوشی‌های سامسونگ و اپل برای استفاده از گوشی خود به اجبار برای خرید شارژر و هندزفری، اقدام کنند. این هزینه‌های اضافه موجب نارضایتی این افراد شده ولی چاره‌ای جز خرید این لوازم ندارند. اگرچه گوشی شیائومی همچنان شارژر را دارا می باشند.

در این راستا برخی از فروشگاه‌های معتبر برای مرتفع ساختن نیاز کاربران، شارژر و هندزفری اصل این گوشی‌ها را با قیمت مناسب عرضه کرده‌اند. اسنپ شاپ نیز در لیست این فروشگاه‌های معتبر قرار دارد که اصالت محصولات خود را ضمانت می‌کند. از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوازم جانبی موبایل به این موارد اشاره می‌کنیم.

1- برند گوشی

2- کیفیت محصول

3- اصل بودن

4- برخوردار بودن از خدمات پس از فروش

5- نوسانات قیمت ارز

این موارد در تعیین قیمت نهایی محصولات ذکر شده تاثیر دارند و شما برای دریافت قیمت روز آن‌ها می‌توانید با مراجعه سایت اسنپ شاپ، اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

اسنپ شاپ

اسنپ شاپ همانطور که در بخش‌های قبل ذکر شد یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با نماد اعتماد الکترونیک است که در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات متنوعی را از دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد.

در این فروشگاه تلاش شده تا محصولاتی از بهترین برندها در دسترس مشتریان قرار گیرد. شما با توجه به علت حذف شارژر و هندزفری گوشی های جدید و نیاز به خرید این محصولات، می‌توانید با اعتماد کامل از فروشگاه اسنپ شاپ این لوازم را با خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی دریافت کنید و از خرید امن بهره‌مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.