متا ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای کمک به ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی معرفی می کند

متا مجموعه جدیدی از ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) را برای کسب‌وکارها معرفی می‌کند تا به آنها در خودکارسازی و بهبود فرآیند ایجاد خلاقیت‌های تبلیغاتی کمک کند.

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی متا از نسل دوم و سوم مدل‌های هوش مصنوعی Llama (مدل زبان بزرگ Meta AI) پشتیبانی می‌شوند و برای کمک به مشتریان سازمانی خود طراحی شده‌اند که به راحتی محصولات و خدمات را در فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغ کنند.

این ویژگی ها در درجه اول بر بهبود قابلیت های تولید تصویر چت ربات هوش مصنوعی آن متمرکز شده است. متا همچنین گفت که تلاش می‌کند تولید متن را بهبود بخشد تا به برندها کمک کند لحن مناسبی را برای انعکاس پیام‌های برندها پیدا کنند.

متا با اعلام این ویژگی‌ها از طریق پستی در اتاق خبر Business خود، گفت: «امروز، ما ویژگی‌های تقویت‌شده هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کنیم، مانند تولید کامل تصویر و متن، و معرفی ابزارها و خدمات اضافی برای کمک به رشد کسب‌وکارهایی مانند شما».

این ویژگی‌های جدید شامل تغییرات کامل تصویر، همپوشانی متن، پیام‌های متنی و گسترش تصویر است.

ویژگی تنوع کامل تصویر به برندها این امکان را می دهد که به چت بات مرجعی برای تولید تصویر بدهند. این می تواند خلاقیت های قدیمی تر، عکس های محصول یا هر تصویر دیگری از برند باشد.

گزینه ای برای اضافه کردن یک پیام متنی برای تغییرات وجود دارد، و بر اساس هر دو ورودی، هوش مصنوعی سپس تغییرات متعددی از تصویر اصلی ایجاد می کند.

متا با ارائه مثالی از ویژگی فوق گفت: «تصور کنید با تبلیغ یک فنجان قهوه بخارپز، کسب و کار دانه‌های قهوه خود را تبلیغ می‌کنید، هوش مصنوعی مولد ما می‌تواند انواع دیگری از خلاقیت تبلیغات شما را ایجاد کند، از جمله مناظری که مظاهر شاداب و سرسبز است. مزرعه ایده آل، و همچنین تنظیماتی را در فنجان قهوه ارائه می دهد تا گزینه های خلاقانه تری را که می توانید انتخاب کنید به شما ارائه دهد.

جدای از این، همپوشانی متن به برندها اجازه می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی تصاویری با متن در بالای آن تولید کنند.

این متن می‌تواند توسط یک انسان نوشته شود یا برای تولید به ربات چت ارسال شود. علاوه بر این، ویژگی اعلان‌های متنی یک عنوان و عنوان متنی برای پست‌ها ایجاد می‌کند تا پیام‌های برند را منعکس کند. در حالی که تصاویر با پوشش متنی را می توان در داستان ها یا حلقه ها استفاده کرد، درخواست های متنی می توانند به نوشتن پست های کامل کمک کنند.

در نهایت، یک تصویر تولید شده را نیز می‌توان برای تناسب با شرایط مختلف پست گسترش داد. به عنوان مثال، یک تصویر تولید شده برای یک پست فیس بوک را می توان تغییر اندازه داد تا متناسب با Stories یا Reels باشد.

هوش مصنوعی نه تنها ابعاد را تنظیم می کند، بلکه پس زمینه اضافی ایجاد می کند یا اندازه محصول را برای تنظیم اندازه تصویر تغییر می دهد. متا گفت که این ویژگی ها از طریق Advantage+ Creative در Ads Manager پلتفرم در دسترس خواهند بود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.