گلکسی بادز 3 مانع نظارتی را در راه خود برای عرضه در جولای برطرف کرد

هنوز چهار ماه از معرفی سری Galaxy S24 سامسونگ در اولین رویداد Unpacked خود در سال 2024 نگذشته است، اما هیجان برای رویداد بزرگ بعدی این شرکت و محصولاتی که به همین مناسبت معرفی خواهند شد، در حال افزایش است.

سامسونگ دومین رویداد Unpacked سال خود را در تاریخ 10 جولای در پاریس، فرانسه برگزار خواهد کرد. علاوه بر گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، انتظار می‌رود سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود به همراه ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدید در این رویداد رونمایی کند.

سامسونگ در واقع در حال کار بر روی دو هدفون جدید، گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو است، اولی اکنون یکی از بسیاری از موانع نظارتی را که محصولات جدید در راه ورود به بازار با آن روبرو هستند برطرف کرده است.

گلکسی بادز 3 گواهینامه رسمی آناتل برزیل را دریافت کرد که تأیید می کند که هدفون ها در این کشور عرضه خواهند شد. البته نه اینکه در وهله اول نیاز به تایید داشته باشد، زیرا برزیل یکی از بزرگترین بازارهای سامسونگ است.

اگر امیدوار بودید که جزئیاتی در مورد آنچه Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro ارائه می دهند به دست آورید، ناامید خواهید شد. اطلاعات زیادی در مورد این هدفون‌ها و ارتقای آن‌ها برای Galaxy Buds 2 و Galaxy Buds 2 Pro در دسترس نیست. ما به چند پیشرفت امیدواریم، اما اینکه آیا آرزوهای ما محقق می شود یا خیر، باید دید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.