گوگل Pixel 8a با تراشه Gemini AI و Tensor G3 معرفی شد

گوگل بالاخره گوشی هوشمند Pixel 8a را در هند عرضه کرد. این گوشی به عنوان گزینه مقرون به صرفه در مجموعه پیکسل 8 عرضه می شود. قابل ذکر است، این راه اندازی قبل از رویداد آینده I/O گوگل که قرار است هفته آینده آغاز شود، انجام می شود.

بیایید نگاهی بیاندازیم به آنچه که پیکسل 8a ارائه می دهد و قیمت آن چقدر است.

مشخصات و ویژگی‌های Google Pixel 8a

گوشی Google Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با حداکثر روشنایی حداکثر 2000 نیت و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این گوشی هوشمند به تراشه Google Tensor G3 مجهز شده است.

برای عکاسی، Pixel 8a دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وجود دارد. علاوه بر این، باتری 4492 میلی آمپر ساعتی را نیز در خود جای داده است.

Pixel 8a که توسط Tensor G3 پشتیبانی می‌شود، مجهز به ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو با هوش مصنوعی است، از جمله بهترین عکس، ویرایشگر جادویی و پاک‌کن جادویی صوتی. Pixel 8a همچنین دارای Super Res Zoom تا 8 برابر و ویژگی هایی مانند Magic Eraser، Night Sight و Photo Unblur است.

علاوه بر این، Gemini به پیکسل 8a می آید. این دستیار هوش مصنوعی داخلی به شما امکان می‌دهد تایپ کنید، صحبت کنید و تصاویری را برای همه نوع کمک در حین حرکت اضافه کنید – از ایده‌های طوفان فکری، نوشتن یادداشت تشکر یا حتی برنامه‌ریزی برای تعطیلات بعدی.

ویژگی‌های دیگر عبارتند از Circle to Search، ویژگی‌های Pixel Call Assist با هوش مصنوعی، ایموجی صوتی و غیره.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.