معرفی 5 ویژگی جدید جالب آیپد پرو 2024، گران ترین تبلت اپل!

بالاخره سری جدید آیپد اپل آمد! اپل امروز دو تبلت جدید به نام‌های iPad Air 2024 و iPad Pro 2024 را روانه بازار کرده است. iPad Air مورد انتظار با چیپست M2 اپل عرضه می‌شود، در حالی که iPad Pro دارای تراشه M4 است. بله، این اولین آیپد اپل است که دارای چیپست جدید سری M قبل از مک یا مک بوک است.

اپل آیپد پرو جدید را با قیمت پایه 99900 روپیه عرضه می کند. اکنون، اجازه دهید در مورد پنج ویژگی جالب آیپد پرو 2024 که به تازگی راه اندازی شده است به شما بگوییم.

iPad Pro 2024 و برخی ویژگی های جالب

اول از همه، تراشه M4

همانطور که قبلا ذکر شد، اپل آیپد پرو 2024 به تراشه کاملا جدید M4 مجهز شده است. از نظر تاریخی، چیپست‌های سری M اپل در ابتدا برای مک‌بوک‌ها و مک‌ها طراحی شده بودند، اما این اولین آیپدی است که دارای تراشه‌های سری M جدید 3 نانومتری است.

در مورد عملکرد آن صحبت کنیم، عملکرد آن 50 درصد سریعتر از تراشه M2 است. اپل ادعا می کند که آیپد پرو M4 چهار برابر سریعتر از آیپد پرو M3 است.

آیپد پرو اکنون با صفحه نمایش OLED عرضه می شود

صفحه نمایش OLED در آیپد پرو مدت ها مورد گمانه زنی بود و شایعات واقعاً درست بودند! طبق ادعای اپل، آیپد پرو کاملاً جدید دارای یک پنل OLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت است.

باریک ترین دستگاه اپل تا کنون

جالب اینجاست که این تبلت جدید باریک ترین محصول اپل تا کنون است. در دو سایز عرضه می شود؛ 11 اینچ و 13 اینچ. نوع 13 اینچی فقط 5.1 میلی متر است. برای زمینه بیشتر، آیفون 14 اپل 7.8 میلی متر ضخامت دارد و این آیپد 2.7 میلی متر باریک تر از آن است.

آیپد پرو 2024 - چیکاو

آیپد پرو 2024 چه ویژگی های هوش مصنوعی دارد؟

اپل اپلیکیشن Final Cut Pro را در مدل Pro معرفی کرده است. این برنامه همچنین دارای یک ویژگی هوش مصنوعی به نام Subject Isolation است که به راحتی موضوع یک تصویر یا ویدیو را برجسته می کند.

جدا از این، اپل هوش مصنوعی را در اسکن اسناد نیز ادغام کرده است. آیپد پرو جایگزین اسکنر شما می‌شود و به شما امکان می‌دهد اسناد را اسکن کنید و به‌طور خودکار چندین صفحه را با استفاده از هوش مصنوعی به هم بپیچید.

اپل پنسیل پرو جدید معرفی شد

این غول فناوری اپل Pencil Pro جدید را برای iPad Pro با قیمت 11900 روپیه عرضه کرده است. این ژست‌های فشاری، سخت‌افزار اختصاصی برای بازخورد لمسی را معرفی می‌کند و از حرکات دوبار ضربه‌ای برای بهبود هنر دیجیتال و تجربه طراحی پشتیبانی می‌کند. با شبکه Find My سازگار است و به صورت مغناطیسی به iPad Air یا iPad Pro برای شارژ بی سیم متصل می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.