بهترین و معتبرترین سایت برای خرید و فروش اکانت کلش کجاست؟

بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز ، کلش رویال ، کالاف دیوتی موبایل در سراسر جهان  به قیمت های مختلفی خرید و فروش میشوند. یعنی سایت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند ولی اگر میخواهید بدانید بهترین و معتبرترین سایت در کشور ما در زمینه خرید و فروش اکانت کلش کجاست این مقاله را بخوانید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

وبسایت خرید و فروش اکانت کلش نوین کلش

خریداری که اکانت کلش آف کلنز یا بازی های دیگری را خریداری میکند انتظار دارد این اکانت در اسرع وقت به دستش برسد و بعد از خرید هم هیچ مشکلی برای اکانت پیش نیاد. فروشنده ای هم که اکانت خود را تحویل میدهد انتظار دارد که واریز مبلغ اکانت در زمان مقرر خود به حساب وی واریز شود.

در کشور ما سایتی که تمام موارد مربوط به خرید و فروش اکانت قانون گذاری شده اند و همه در یک محیط امن و مطمن انجام  میشود وبسایت خرید و فروش اکانت کلش نوین کلش میباشد . این وبسایت با سابقه بالاتراز 8 سال جز اولین سایت های فعال در زمینه خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین میباشد.

از کجا به یک وبسایت خرید و فروش اکانت های بازی های آنلاین اعتماد کنیم ؟

در سال های اخیر کانال های تلگرامی و گروه های تلگرامی اقدام به واسطه گری کرده اند و ادعای معتبر بودن کردند ولی هر کسی به نحوی در دام این ها افتاده و اکانت و مبلغ اکانت را از دست داده است.

برای اینکه بدانید کدام واسطه معتبر است به نکات زیر توجه کنید.

یک واسطه معتبر باید دارای یک سایت معتبر باشد. فقط به یک گروه یا کانال تلگرام یا یک پیج اینستاگرامی اعتماد نکنید.

سایت مورد نظر باید دارای نماد تایید از یکی از درگاه های آنلاین معتبر کشوری نظیر زرین پال یا آیدی پی و … داشته باشد. وقتی این موارد باشد یعنی مدیریت سایت توسط این درگاه آنلاین احراز هویت شده اند و اگر هر مشکلی پیش بیایید میتوانید از همه مراجع قانونی پیگیر باشید .این نماد اغلب در انتهای سایت ها گذاشته میشود.

سایت معتبر خرید و فروش اکانت کلش رویال نوین کلش

کلش رویال نیز مانند کلش آف کلنز یکی دیگر از بازی هایی است که در اکانت های آن به قیمت های مختلفی خرید و فروش میشوند.خرید و فروش کلش رویال هم نیز نیاز به یک واسطه معتبرو قانونی دارد.

تمامی اکانت های کلش رویال و کلش آف کلنز در وبسایت نوین کلش و کانال های تلگرام و روبیکای این مجموعه به نمایش در میایند. برای ورود به کانال روبیکا و تلگرام میتوانید آیدی زیر را در تلگرام یا روبیکا جستجو کنید و بعد وارد کانال شوید:

@novinclash : کانال روبیکا و تلگرام نوین کلش

سایت معتبر خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی نوین کلش

کالاف دیوتی موبایل از نظر محبوبیت دست  کمی از بازی های کلش یا کلش رویال ندارد.اکانت های این بازی نیز مانند دو بازی قبل خرید و فروش میشوند.

خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل نیز در سایت نوین کلش انجام میشود. بنابراین با خیال راحت میتوانید اکانتتان را در سایت آگهی کنید و به فروش برسانید . یا اکانتی را از میان هزاران اکانت در این وبسایت انتخاب کنید و خریداری کنید.

فرآیند خرید و فروش اکانت بازی و قوانین در نوین کلش

ابتدا فروشنده ی اکانت بعد ازثبت نام در سایت نوین کلش اکانت خود را در سایت آگهی میکند و اکانت در سایت و کانال های روبیکا و تلگرام نوین کلش منتشر میشوند. در صورتی که فروشنده قیمت مناسبی را بگذارد اکانتش به زودی به فروش میرسد. پشتیبانان سایت در تلگرام یا روبیکا به فروشنده و خریدار پیام داده و اکانت را با انجام دادن مراحل امنیتی از فروشنده گرفته و به خریدار منتقل میکنند.

خریدار به مدت 1 روز اکانت را تست میکند و در صورتی که اکانت مشکلی نداشته باشد واریزی فروشنده بعد از یک روز انجام میشود.

نحوه فروش سریع اکانت بازی های آنلاین

اکانت های بازی های آنلاین قیمت ثابت و مشخصی ندارند ؛ اما قیمت میتوان با دیدن نمونه قییمت های اکانت های موجود در سایت و کانال قیمت اکانت خودتون را تخمین بزنید. برای تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز ، تخمین قیمت اکانت کلش رویال و تخمین قیمت اکانت کالاف دیوتی موبایل میتوانید از پشتیبانان نوین کلش در تلگرام و روبیکا کمک بخواهید و با ارسال عکس اکانت و تجهیزات مربوطه قیمت دقیقی را به دست آورید.

بعد از تعیین قیمت اکانت کلش یا سایر بازی های خودتون میتوانید از منوی بالای سایت گزینه ثبت آگهی و فروش اکانت کلش یا سایر بازی ها را بزنید و فرم مربوطه را پرکنید تا اکانت شما آگهی شود. دقت کنید که وقتی اکانتی را آگهی میکنید به همان قیمتی آگهی میشود که شما آن را وارد کرده اید. در صورتی که قیمت مناسب وارد کرده باشید اکانت شما سریعتر به فروش میرسد.چرا که این وبسایت با بازدید بالا در سایت و عضوهای زیاد در کانال های روبیکا و تلگرام جز سایت های پرفروش در زمینه خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین میباشد و بعد از ثبت آگهی به سرعت به فروش میرسد.

با توجه به گفته های فوق خریداران میتوانند به راحتی و با خیال راحت اکانت مورد نظرشان را خریداری کنند. چرا که این وبسایت مدارک فروشندگان را برای احراز هویت گرفته و همچنین مدارک و فیلم های حذف اکانت از گوشی فروشنده را میگیرند و بعد از تکمیل مدارک واریز فروشنده ها انجام میشود. .

فروشندگان اکانت هم با خیال راحت میتوانند اکانت را در سایت آگهی کنند و به فروش برسانند و نگران از دست رفتن اکانتشان نباشند. چون طرف مقابل فروشندگان یک شخص خاص نیست بلکه مجموعه نوین کلش است که فروشنده با خیال راحت میتواند اکانت را به پشتیبان یا واسط سایت تحویل دهد.

جمع بندی

در این مقاله به شما معتبرترین سایت برای خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز ، کلش رویال و کالاف دیوتی موبایل را معرفی کردیم .

Novinclash.shop وبسایت نوین کلش

@novinclash کانال تلگرام و روبیکای نوین کلش :

پشتیبانی تلگرام و روبیکا : 09149354371

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.