5 پیشرفتی که از Galaxy Buds 3 انتظار داریم

سامسونگ احتمالا تنها برندی است که می تواند از نظر اکوسیستم دستگاه های هوشمند با اپل رقابت کند. یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های این اکوسیستم این روزها، هدفون‌های بی‌سیم هستند و سامسونگ در حال حاضر مجموعه خوبی از گلکسی بادز دارد.

در ماه‌های آینده، انتظار می‌رود گلکسی بادز 3، جانشین گلکسی بادز 2 2021 عرضه شود، و برخی از پیشرفت‌هایی وجود دارد که می‌خواهیم در ایربادهای آینده شاهد باشیم.

عمر باتری طولانی تر

مهم‌ترین پیشرفتی که سامسونگ باید در هدفون‌های بی‌سیم استاندارد خود بیاورد، عمر باتری است. سامسونگ ادعا می کند که گلکسی بادز 2 با یک بار شارژ می تواند 5 ساعت با ANC روشن و 7.5 ساعت با ANC خاموش باشد.

اکثر برندهای رقیب با هدفون‌هایی با قیمت مشابه، عمر باتری بسیار طولانی‌تری دارند: حدود 8 ساعت با ANC خاموش و 10 ساعت با ANC فعال. اگر سامسونگ بتواند با این ارقام مطابقت داشته باشد، ارتقای کیفیت زندگی برای کاربران خواهد بود و آنها اصلا نگران عمر باتری نخواهند بود.

رتبه IP بهتر

یکی دیگر از ارتقاء کیفیت زندگی که Galaxy Buds 3 به آن نیاز دارد، رتبه IP بهتر است. گلکسی بادز 2 دارای بدنه ای با استاندارد IPX2 برای مقاومت در برابر آب است، اما برای استحکام بهتر در شرایطی مانند باران خفیف یا پاشیدن آب در ساحل، باید حداقل دارای استاندارد IPX5 یا IPX6 باشد.

آن باس را شماره گیری کنید یا یک اکولایزر واقعی ارائه دهید

از Galaxy Buds اصلی گرفته تا Galaxy Buds 2 Pro، سامسونگ تقریباً تنظیم صدا را انجام داده است. با این حال، با وجود راه اندازی دو درایو، گلکسی بادز 2 به خوبی دیگر گلکسی بادز در خط تولید نمی شود. آنها کمی نرم و تیره به نظر می رسند، و سامسونگ برای داشتن تجربه صوتی لذت بخش تر باید صدای بیس را کمی کاهش دهد و بالاترین سطح را بهبود بخشد.

اگر سامسونگ نتواند این کار را انجام دهد، باید یک اکولایزر واقعی در اپلیکیشن Galaxy Wearable ارائه دهد. در حال حاضر، این برنامه فقط اکولایزرهای از پیش تعیین شده را ارائه می دهد و شما نمی توانید باندهای فردی را تغییر دهید.

طراحی کمتر براق

اگرچه جمع و جور است، اما تناسب Galaxy Buds 2 عالی نیست. روکش هدفون ها خیلی براق است و حتی کمی عرق کردن می تواند آنها را لغزنده کند. قاب نیز براق است، بنابراین در مقایسه با گلکسی بادز 2 پرو و ​​گلکسی بادز FE راحت‌تر خراشیده می‌شوند.

برای طراحی کلی و تناسب بهتر، سامسونگ باید همان روکش مات را انتخاب کند که Galaxy Buds 2 Pro برای Galaxy Buds 3.

کیفیت تماس صوتی بهبود یافته است

Galaxy Buds 2 برای مکالمات تلفنی متوسط ​​است و سامسونگ باید بازی خود را تقویت کند. هدفون های بی سیم برندهای رقیب، از جمله اپل، بوز، جبرا، وان پلاس و سونی به طور عینی کیفیت تماس تلفنی بهتری دارند. این یکی از مواردی است که برندی مانند سامسونگ باید به آن توجه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.