عصر هوش مصنوعی اپل اکنون آغاز می شود، بررسی تمام ویژگی های AI در iPad Air M2 و i!Pad Pro M4

رویداد مورد انتظار اپل “Let Loose” به تازگی به پایان رسید و یکی از کوتاه ترین رویدادهای اپل تا به حال بود. اپل از به‌روزرسانی‌های آیپد خود، هم برای آیپد پرو و ​​هم آیپد ایر، رونمایی کرد.

در خصوص آیپد پرو، اپل چیپست M4 را برای این تبلت معرفی کرده که آن را بسیار قدرتمند کرده است. این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا همچنین به اشتراک گذاشت که تبلت هایش اکنون آماده هوش مصنوعی هستند. بیایید نگاهی به ویژگی های هوش مصنوعی اپل که برای مدل های iPad Air و iPad Pro معرفی شده است بیندازیم.

ویژگی های هوش مصنوعی اپل در خط تولید آیپد جدید

Visual Look Up، Subject Lift و Live Text

این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که عناصر خاصی را در تصاویر جداسازی و جابجا کنند. Live Text در iPad Air از فناوری پیشرفته برای تشخیص متن در تصاویر استفاده می کند. این می تواند برای ترجمه و استخراج شماره تلفن استفاده شود. علاوه بر این، Visual Look Up می‌تواند اطلاعات دقیقی درباره چیزهای خاص در تصاویر، مانند مکان‌های دیدنی معروف و غیره ارائه دهد.

بهبود ویرایش عکس در Photomator

Photomator اکنون یک ابزار بهبود عالی به نام ML Enhance دارد. این بر روی مجموعه داده عظیمی از 20 میلیون تصویر آموزش داده شده است. این ابزار به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را تنها با یک کلیک بالا ببرند.

جداسازی سوژه ها در فاینال کات پرو

با این ویژگی جدید هوش مصنوعی، کاربران می توانند به راحتی سوژه های درون تصاویر یا ویدیوها را با یک ضربه برجسته کنند. iPadOS در iPad Pro همچنین برخی از ویژگی های هوش مصنوعی دیگر از جمله توانایی تطبیق دقیق رنگ ها و غیره را ارائه می دهد.

اسکن اسناد

اپل سعی کرده است با بهبود فرآیند اسکن اسناد، زندگی ما را آسان‌تر کند. آیپد پرو به‌طور خودکار اسناد و رسیدها را شناسایی کرده و سایه‌های تصاویر را با هوش مصنوعی حذف می‌کند. برای این کار، از ویژگی به روز شده True Tone Flash استفاده می کند.

اکنون با WWDC فقط یک ماه دیگر، مطمئن هستم که به زودی ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را در دستگاه‌های اپل خود خواهیم دید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.