موفق ترین استراتژی های حفظ تاج و تخت در بازی کلش

همه بازیکنان حرفه ای می دانند که موفقیت در بازی کلش آف کلنز، تنها به جم وابسته نیست. درست است که خرید جم کلش، امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، اما برای گسترش تاج و تخت خود، باید استراتژیست خوبی باشید. البته گیم پلی کلش، ساده و راحت است و پیچیدگی چندان زیادی ندارد. اما در دل همین قلعه ساده، نکاتی نهفته است که قلعه ساده شما را به یک امپراتوری قدرتمند تبدیل می کند. هر چند که بعضی از استراتژی های کلش مانند Queen Walk قدیمی شده اند، اما همچنان کاربردی هستند. در ادامه به راه های حفاظت از پادشاهی خود در بازی کلش آف کلنز می پردازیم. همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اتک سه ستاره با لاوالون

اگر به دنبالی راهی برای فرار از تله های دشمن هستید، از استراتژی لاوالون کمک بگیرید. برای شروع این استراتژی، به دو نیروی بالون و لاوا نیاز دارید. جالب است بدانید که لاوا حتی پس از نابودی، به تعدادی لاوای کوچک تبدیل شده که توانایی حمله به قلعه دشمن را دارند. البته این استراتژی برای همه بازیکنان کاربردی نیست و تاون حال های بالاتر از سطح 9 می توانند از استراتژی لاوالون استفاده کنند. انتخاب ناحیه مناسب برای جمله، اعزام لاواهوندها و نهایتا فرستادن بالون ها و کاور آن ها، رویکرد کلی این استراتژی هستند.

 استراتژی Queen Walk

هرچند که استراتژی queen walk قدیمی است، اما یکی از قدرتمندترین روش ها برای از بین بردن قلعه حریف محسوب می شود. در این روش، تنها به آرچر کوئین و چند هیلر نیاز دارید. استفاده از آرچر و سپس چند هیلر پیاپی، قلعه دشمن را به کلی تخریب می کند. برای اجرای این نقشه، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. در ابتدا باید نیروهای Clan Castle به وسیله هاگ رایدر، بالون یا طلسم Poison از بین ببرید.

2. منطقه مورد حمله را انتخاب کنید. این منطقه باید دور از لبه ها باشد و از وسط یکی از جبهه ها شروع شود.

3. حالا نوبت ملکه کماندار و هیلر است. بهتر است یک بچه اژدها یا بالون را به همراه آن ها بفرستید.

4. زمانی که آرچر ملکه نزدیک دیوار مستقر است، تله ها را بررسی کرده و دیوارها را بشکنید.

5. با نزدیک شدن ملکه آرچر به وسط دیوار، طلسم خشم را به کار بگیرید.

6.     در انتها هم می توانید از طلسم Freeze برای از بین بردن برج های دوزخ استفاده کنید.

استراتژی Attack phases

حمله چند وجهی یا Attack phases یکی از معروف ترین استراتژی های حمله در بازی کلش است. در ابتدا به یک گولم و بربر کینگ برای شکستن دیوار دفاعی نیاز دارید. برای افزایش سرعت بازی، سراغ اسپل بنفش بروید تا اولین دور حمله کامل شود. در دور دوم حمله، برای از بین بردن تجهیزات و خط دفاعی دشمن، مجددا از اسپل ها کمک بگیرید. هوگ لایدر، لاوالون و ماینرز نیز در دور بعدی حمله استفاده می شوند. حالا که کار دشمن کامل تمام شده، برای پاکسازی کامل، از آرچرها و مینیون ها کمک بگیرید. 

استراتژی Funneling

در بازی کلش آف کلنز، نیروها بر اساس دستورات هوش مصنوعی حرکت می کنند و شما دخالتی در پیشبرد آن ها ندارید. اما با استفاده از تکنیک Funneling, کنترل شرایط را به دست می گیرید. برای اجرای این استراتژی، باید یک baby dragon با یک ملکه، در گوشه بالایی مپ مستقر کرده تا وارد میدان نبرد شوند. برای پشتیبانی بیشتر از ملکه می تواند از هیلر ها کمک بگیرید. 

استراتژی Awareness

در این استراتژی، آرایش نیروها چندان اهمیتی ندارد. کافی است قدرتمندترین نیروهای خود را از سمت پایین و شرق وارد نبرد با دشمن کرده و نهایتا هم نیروهای خود را از قسمت شمال شرقی نقشه خارج کنید. 

در بازی کلش آف کلنز چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • جم، تنها سرمایه شما در طول بازی است. به خوبی جم هایتان را مدیریت کرده و صرف نیروهای مورد نیاز کنید.
  • به موقع از اسپل ها استفاده کنید. اسپل، گران ترین و بهترین آیتم بازی کلش است و تنها در موقعیت مناسب اثرگذار خواهد بود.
  • باید تاول هال خود را ارتقا دهید تا در نبردها، غنایم بیشتری به دست آورید. تاول هال 4 معمولا انتخاب مناسبی برای گیمرها می باشد.
  • به راه های ورودی قلعه دقت کنید. برخی اوقات، در راه های ورودی تله هایی وجود دارد که به شکست منجر می شود.
  • نیروهای خود را به ترتیب وارد میدان نبرد کنید. ورود یکباره همه نیروها، دخایر شما را تمام می کند.

نتیجه گیری

در این مقاله به استراتژی های کاربردی در بازی کلش اف کلنز پرداختیم. در اختیار داشتن جم و استراتژی مناسب در کنار یکدیگر، باعث می شود که امپراتوری قدرتمندی داشته باشید و در نبردها، غنایم زیادی به دست آورید. با خرید جم کلش میتوانید از تجهیزات مختلف استفاده کنید. با اینکه استراتژی های بازی کلش بسیار گسترده است، اما به کارگیری همین چند نکته نیز تاثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.