رندرهای اپل واچ اولترا در FCC فاش شد 

واچ اولترا در سپتامبر 2022 توسط اپل معرفی و به دنبال آن واچ اولترا 2 در اوایل سال جاری عرضه شد. اکنون، به نظر می رسد که اپل در حال کار بر روی یک نسخه مقرون به صرفه از Apple Watch Ultra است.

نکات برجسته

  • به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی یک نسخه مقرون به صرفه از اپل واچ اولترا است.
  • اپل واچ اولترا مقرون به صرفه می تواند دارای دکمه Action ساخته شده از پلاستیک باشد.
  • Watch Ultra جدید می‌تواند دارای پنل پشتی سرامیکی مشکی باشد.

MySmartPrice گزارش می دهد که رندرهای جدید اپل Watch Ultra از FCC توسط ParrotSWD@ در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است.

بر اساس رندرها، واچ اولترا جدید احتمالاً با نمای بیرونی مقاوم آشنا با چیدمان معمولی تاج دیجیتال، دکمه اکشن، مشبک های بلندگو، میکروفون و موارد دیگر عرضه خواهد شد. با این حال، با بررسی دقیق‌تر، تفاوت‌های متمایز را می‌توان مشاهده کرد.

هر دو واچ اولترا و واچ اولترا 2 دارای قاب‌های تیتانیومی بادوام با درجه هوافضا هستند که دارای دکمه اکشن فلزی و پنل پشتی کریستالی سرامیکی و یاقوت کبود همرنگ هستند.

با این حال، طبق رندرهای FCC، واچ اولترا جدید می تواند دارای پنل پشتی سرامیکی مشکی باشد که یادآور اپل واچ سری 9 و بالاتر است. نکته قابل توجه این است که به نظر می رسد دکمه اکشن بازطراحی شده از پلاستیک ساخته شده است.

این تغییرات نشان می دهد که اپل ممکن است نسخه ارزان تری از اپل واچ اولترا ایجاد کند. این شرکت همچنین می‌تواند سعی کند قیمت سری Ultra را کاهش دهد تا افراد بیشتری بتوانند آن را بخرند.

بیایید نگاهی به مشخصات اپل واچ اولترا 2 بیندازیم. Watch Ultra 2 دارای صفحه 49 میلی متری با کریستال یاقوت کبود جلویی و حداکثر روشنایی 3000 نیت است. همچنین، این گجت پوشیدنی از پردازنده S9 پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود با یک بار شارژ تا 36 ساعت پشتیبان‌گیری را ارائه می‌دهد.

اپل واچ اولترا 2 دارای سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون است و همچنین تغییرات دما را ردیابی می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به رتبه بندی مقاومت در برابر آب، سیری روی دستگاه، ECG، تشخیص تصادف و موارد دیگر اشاره کرد.

 

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.