این تلویزیون های OLED جدید متعلق به سامسونگ نیستند، اما سیستم عامل تایزن را اجرا می کنند

برند سرگرمی خانگی برتر آلمانی Loewe از جدیدترین تلویزیون OLED خود با نام Loewe Stellar رونمایی کرد. این صفحه نمایش از پنل OLED ال جی استفاده می کند اما از سیستم عامل تایزن سامسونگ استفاده می کند. با این حال، این اولین تلویزیونی نیست که از این ترکیب سخت افزار و نرم افزار استفاده می کند. تلویزیون S85D خود سامسونگ نیز از پنل OLED ال‌جی و سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند.

تلویزیون OLED Loewe Stellar از پنل OLED ال جی استفاده و سیستم عامل تایزن را اجرا می کند

Loewe Stellar جدیدترین تلویزیون OLED این شرکت است. از پنل OLED WRGB LG Display با MLA 2.0 (Micro Lens Array 2.0) استفاده می کند. این گوشی در انواع 42 اینچی، 48 اینچی، 55 اینچی، 65 اینچی، 77 اینچی و 83 اینچی عرضه می شود. نسخه 97 اینچی قرار است در اواسط سال 2024 عرضه شود. با این حال، از آنجایی که این شرکت عمیقاً با ال‌جی همکاری کرده است، می‌تواند پنل نمایشگر را به شدت سفارشی کند. از فناوری backplane سفارشی، درایور نمایشگر و منبع تغذیه خود استفاده می کند.

طراحی پشتی تلویزیون OLED Loewe Stellar - چیکاو

از آنجایی که Loewe یک برند سبک زندگی برتر است، از طراحی جذاب و منحصر به فردی برای تلویزیون استفاده کرده است. از یک قاب آلومینیومی الماسی، یک کوره بلندگوی بسیار براق و یک پشتی بتونی (بله!) استفاده می کند. تلویزیون بر روی پایه ای فلزی با پایه ایکس شکل نصب شده است. دارای چهار پورت HDMI 2.1 است که هر کدام با پشتیبانی 4K 144 هرتز. یک تیونر دوگانه با پشتیبانی از ضبط و 1 ترابایت SSD وجود دارد.

طراحی برتر تلویزیون OLED Loewe Stellar - چیکاو

این سیستم عامل Loewe OS9 (بر اساس سیستم عامل Tizen) را اجرا می کند، بنابراین در حال حاضر هیچ پشتیبانی از Dolby Vision وجود ندارد. با این حال، برخی گزارش ها ادعا می کنند که این شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن پشتیبانی از Dolby Vision با به روز رسانی سیستم عامل در آینده است. در حال حاضر از HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور جدید با دکمه اختصاصی تلویزیون پلاس سامسونگ است.

قیمت تلویزیون OLED Loewe Stellar در زیر فهرست شده است.

  • 42 اینچ: 3299 یورو (ژوئن)
  • 48 اینچ: 3799 یورو (ژوئیه)
  • 55 اینچ: 4299 یورو (ژوئن)
  • 65 اینچ: 5999 یورو (ژوئیه)
  • 77 اینچ: اعلام می شود (سپتامبر)
  • 83 اینچ: اعلام می شود (سپتامبر)
  • 97 اینچ: اعلام خواهد شد (بعداً)
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.