نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد افزایش روشنایی را در مقایسه با آیفون 15 پرو ارائه می دهد

به گفته یک منبع آگاه، انتظار می‌رود آیفون 16 پرو اواخر امسال وارد بازار شود، زیرا جانشین آیفون 15 پرو و ​​گوشی‌های هوشمند نسل بعدی این شرکت می‌توانند دارای صفحه نمایش ارتقا یافته باشند.

در حالی که گوشی های پرو اپل می توانند تا 1000 نیت روشنایی داشته باشند، مدل های ادعا شده آیفون 16 پرو می توانند 20 درصد افزایش روشنایی را برای محتوای محدوده دینامیکی استاندارد (SDR) همراه با پنل های کمی بزرگتر ارائه دهند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با یک تراشه ارتقا یافته و یک دکمه جدید «Capture» در اواخر سال جاری وارد بازار شوند.

Tipster Instant Digital (ترجمه شده از چینی) در یک پست Weibo ادعا می کند که آیفون 16 پرو تا 1200 نیت روشنایی معمولی را پشتیبانی می کند، زمانی که گوشی محتوای SDR را نمایش می دهد.

این افزایش 20 درصدی بیش از حد مجاز 1000 نیت در مدل های آیفون 15 پرو است. در همین حال، راهنمایی‌کننده می‌گوید که حداکثر روشنایی برای محتوای HDR 1600 نیت خواهد بود، به این معنی که مشتریان نباید انتظار تغییری نسبت به گوشی‌های نسل فعلی داشته باشند.

افزایش روشنایی تنها تغییر مربوط به نمایشگر در مدل‌های آیفون 16 پرو نیست – طبق گزارش‌ها، اپل احتمالاً اندازه پنل‌های نمایشگر هر دو گوشی پرو را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود که مدل‌های آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس به ترتیب به نمایشگرهای 6.27 اینچی (159.31 میلی‌متر) و 6.85 اینچی (174.06 میلی‌متری) مجهز هستند.

ماه گذشته، گزارش شد که مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو می‌توانند اواخر امسال با باتری‌های بزرگ‌تر عرضه شوند. با این حال، مدل آیفون 16 پلاس می‌تواند با باتری کوچک‌تری نسبت به نسل فعلی آیفون 15 پلاس عرضه شود.

سایر به‌روزرسانی‌هایی که احتمالاً در مدل‌های آیفون 16 پرو ارائه می‌شوند عبارتند از تراشه سریع‌تر A18، که همچنین انتظار می‌رود ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی روی دستگاه را در سیستم عامل موبایل iOS 18 این شرکت تقویت کند.

طبق گزارش‌ها، امسال، اپل قرار است دکمه‌ی جدید «کپچر» را در سری آیفون 16 معرفی کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک ضربه سریع عکس بگیرند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.