OpenAI مدل GPT-4o AI را راه اندازی کرد که برای همه کاربران ChatGPT رایگان است

OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی خود با نام GPT-4o را معرفی کرد. این مدل پرچمدار جدید هوش مصنوعی برای همه کاربران ChatGPT رایگان است و می تواند صدا، بینایی و متن را در زمان واقعی استدلال کند.

OpenAI گفت: “GPT-4o جدیدترین مدل پرچمدار ما است که هوش سطح GPT-4 را ارائه می دهد، اما بسیار سریعتر است و قابلیت های خود را در متن، صدا و بینایی بهبود می بخشد.”

به گفته این شرکت، GPT-4o در درک و درگیر شدن در بحث در مورد تصاویری که به اشتراک می گذارید، «بسیار بهتر» از همه مدل های موجود است.

برای مثال، با GPT-4o، می‌توانید از یک منو به زبان دیگری عکس بگیرید و بخواهید آن را ترجمه کنید، تاریخچه و اهمیت فرهنگی غذاها را بررسی کنید و توصیه‌هایی دریافت کنید.

در آینده، پیشرفت‌ها امکان مکالمه صوتی طبیعی‌تر و بی‌درنگ و امکان مکالمه با ChatGPT از طریق ویدیوی بلادرنگ را فراهم می‌کند. تصور کنید بتوانید یک رویداد ورزشی زنده به ChatGPT نشان دهید و از آن بخواهید قوانین را توضیح دهد.

OpenAI قصد دارد در هفته های آینده حالت صوتی جدیدی را با این قابلیت های پیشرفته در نسخه آلفا راه اندازی کند. به علاوه کاربران دسترسی زودهنگام خواهند داشت زیرا OpenAI به تدریج در دسترس بودن را برای مخاطبان گسترده تری گسترش می دهد.

به گفته این شرکت، به منظور افزایش دسترسی و کاربرد هوش مصنوعی پیشرفته در مقیاس جهانی، قابلیت‌های زبان GPT-4o از نظر کیفیت و سرعت بهبود یافته است. علاوه بر این، ChatGPT اکنون از بیش از 50 زبان در جنبه های مختلف مانند ثبت نام و ورود به سیستم، تنظیمات کاربر و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

OpenAI GPT-4o را برای کاربران ChatGPT Plus و Team عرضه می‌کند و به زودی برای کاربران Enterprise در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، GPT-4o شروع به عرضه به ChatGPT Free با محدودیت های استفاده کرده است. کاربران Plus محدودیت پیام تا 5 برابر بیشتر از کاربران رایگان خواهند داشت، در حالی که کاربران Team و Enterprise محدودیت های بالاتری خواهند داشت.

OpenAI همچنین اعلام کرد که هنگام استفاده از GPT-4o، کاربران ChatGPT Free اکنون به ویژگی هایی مانند: تجربه هوش سطح GPT-4، دریافت پاسخ از مدل و وب، گپ در مورد عکس هایی که می گیرید، کشف و استفاده از GPT ها و فروشگاه GPT و موارد دیگر.

توجه به این نکته مهم است که بسته به استفاده و تقاضا، محدودیتی در تعداد پیام‌هایی که کاربران رایگان می‌توانند با GPT-4o ارسال کنند وجود خواهد داشت. با رسیدن به محدودیت، ChatGPT به طور خودکار به GPT-3.5 تغییر می کند تا کاربران بتوانند به مکالمات خود ادامه دهند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.