زمان کنفرانس Google I/O 2024 تنظیم شده، چه چیزی در راه است؟

تقریباً زمان آن فرا رسیده است که گوگل I/O سالانه خود را میزبانی کند. انتظار می رود در طول این رویداد اطلاعیه های مهمی ارائه شود. و با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، هیجان در حال افزایش است. ما در این مقاله آنچه می توانید در Google I/O امسال انتظار داشته باشید را با شما به اشتراک می گذاریم.

هوش مصنوعی در مرکز Google I/O قرار می گیرد

همانطور که همه می دانیم، سال 2024 سال هوش مصنوعی است. همه، همه جا فقط در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند و این شرکت های بزرگ فناوری می جنگند تا با هوش مصنوعی بهترین باشند.

بنابراین بدیهی است که هوش مصنوعی می‌تواند در طول کنفرانس Google I/O 2024 در کانون توجه قرار گیرد. انتظار می‌رود که شاهد به‌روزرسانی‌های جدیدی برای Gemini باشیم.

اندروید 15 موجود است

یکی از موردانتظارترین اعلامیه‌ها در طول I/O، رونمایی از اندروید 15 است. می‌توانیم با ارتقای سیستم‌عامل جدید انتظار بهره‌وری، حریم خصوصی و ویژگی‌های امنیتی را افزایش دهیم. نسخه بتای اندروید 15 در حال حاضر منتشر شده است و شرط بندی در مورد اعلام آن بسیار قوی است.

آیا در Google I/O نیز ارتقای سخت افزاری وجود خواهد داشت؟

Pixel 8a قبلاً در این رویداد انتظار می رفت اما گوگل قبلاً از آن رونمایی کرده است. برخی شایعات ضعیف حاکی از آن است که ممکن است گوگل سورپرایزهایی برای ما داشته باشد و ممکن است تیزرهایی برای پیکسل فولد 2 یا سری پیکسل 9 به ما ارائه دهد.

گسترش اکوسیستم گوگل

در طول Google I/O، غول فناوری ممکن است به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای اکوسیستم خود اعلام کند. ممکن است ویژگی‌های جدیدی را برای مواردی مانند Google Maps و WearOS ببینیم.

ابزارهای توسعه دهنده

در طول این رویداد، گوگل همچنین میزبان جلسات و کارگاه های مختلف با هدف استفاده از آخرین فناوری ها و بهترین شیوه ها خواهد بود. از هوش مصنوعی تا اندروید 15، چیزهای جالب زیادی وجود خواهد داشت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.