ممکن است راه اندازی گلکسی Z Fold 6 ارزان‌تر و نازک‌تر لغو شود

طبق معمول، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد کرد. با این حال، سردرگمی های زیادی در مورد Galaxy Z Fold 6 و تغییرات احتمالی آن وجود دارد.

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ یک Galaxy Z Fold 6 ارزان‌تر (Fan Edition؟) عرضه می‌کند، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که شرکت کره جنوبی یک Galaxy Z Fold 6 Ultra را احتمالاً با دوربین‌های بهتر عرضه خواهد کرد. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که گوشی ارزان‌تر Galaxy Z Fold 6 ممکن است لغو شود.

گلکسی زد فولد 6 ارزان‌تر بدون سازگاری با قلم S لغو شده است

Samsung Galaxy Z Fold 6 رندر 03 - چیکاو

طبق گزارش جدیدی از TheElec، سامسونگ در حال بررسی مجدد برنامه های خود برای عرضه گلکسی Z Fold 6 ارزان تر در سال جاری است. طبق گزارش‌ها، شرکت کره‌ای قصد داشت تا Galaxy Z Fold 6 ارزان‌تر را در کنار Galaxy Z Fold 6 استاندارد عرضه کند.

با این حال، گفته می‌شود که فاقد دیجیتایزر مورد نیاز برای عملکرد S Pen است، به این معنی که فاقد سازگاری با S Pen است. گفته می شود که این شرکت اخیراً آزمایش دستگاه را با رتبه IPX8 و رتبه 200000 تاشو کامل کرده است، اما از گوشی های تاشو شرکت های رقیب چینی باریک تر نبود. تولید انبوه قطعات Galaxy Z Fold 6 قرار است از این ماه آغاز شود.

به دلیل تمایز ناکافی محصول و عدم اطمینان در بازار، طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد عرضه خود را لغو کند. طبق این گزارش، تنها گلکسی زد فلیپ 6 استاندارد و گلکسی زد فولد 6 عرضه خواهند شد.

Galaxy Z Flip 7 ارزان‌تر ممکن است در سال 2025 عرضه شود

بر اساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد سال آینده نسخه ارزان‌تر گلکسی Z Flip 7 را عرضه کند. در حالی که سهم کلی این شرکت در بازار گوشی های هوشمند کمتر از 1 درصد در چین است، سهم بازار گوشی های هوشمند تاشو آن دو رقمی است. بنابراین، سامسونگ در تلاش است تا سهم بازار خود را با گوشی‌های تاشو ارزان‌تر افزایش دهد.

مدیر عامل سامسونگ MX، تی ام رو، گفت که سالانه بیش از 100 میلیون گوشی تاشو در پنج سال آینده ارسال می شود. با این حال، این شرکت در این رقابت عقب افتاده است.

گوشی‌های تاشو شرکت‌های چینی دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تر، سنسور دوربین بزرگ‌تر، باتری‌های بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر هستند. این شرکت قصد دارد با عرضه Galaxy Z Fold 6 با دوربین های بهتر، بدنه نازک تر و دوام بهتر، رقابتی تر باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.