گلکسی اس 25 به لطف اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند یک گوشی گیمینگ عالی باشد

سامسونگ به احتمال زیاد گلکسی اس 25 را در اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد و انتظار می رود که این گوشی با طراحی مجدد بزرگی همراه باشد.

جدا از طراحی جدید، شایعات ادعا می‌کنند که در برخی کشورها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و در برخی دیگر از اگزینوس 2500 بهره می‌برد. در حالی که هر دو تراشه به احتمال زیاد بسیار قدرتمند خواهند بود، شایعه شده است که اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای یک پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند است.

گلکسی اس 25 با اسنپدراگون 8 نسل 4 ممکن است Genshin Impact را با وضوح 1080p اجرا کند

بر اساس گزارشی از مرکز گفتگوی دیجیتال معتبر، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام دارای یک GPU فوق‌العاده قدرتمند برای بهبود عملکرد گرافیکی است. تراشه کوالکام می تواند Genshin Impact را با وضوح 1080p اجرا کند.

اگر نمی دانید، Genshin Impact به طور گسترده ای به عنوان فشرده ترین بازی تلفن هوشمند از نظر گرافیکی در نظر گرفته می شود. در حال حاضر، گفته می شود که بازی به طور پیش فرض با رزولوشن 720p اجرا می شود، و حتی در آن زمان، بسیاری از گوشی ها برای حفظ نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه با کیفیت گرافیکی روی بالاترین تلاش می کنند.

کوالکام ظاهرا توسعه اسنپدراگون 8 نسل 4 را سرعت بخشیده است و قصد دارد آن را در 1 اکتبر 2024 عرضه کند. گفته می شود این تراشه پرچمدار آینده با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته می شود و دارای هسته CPU سفارشی کوالکام به نام Oryon است. این هسته‌های CPU قبلاً در تراشه Snapdragon X Elite ساخته شده برای لپ‌تاپ‌های ARM Windows استفاده می‌شوند.

از آنجایی که این شرکت قبلاً عملکرد Snapdragon X Elite را به نمایش گذاشته است، می‌توانیم انتظار عملکرد چشمگیر را از Snapdragon 8 Gen 4 داشته باشیم. تنها شک در مورد بهره‌وری انرژی آن باقی است. برخی شایعات ادعا می کنند که اسنپدراگون 8 نسل 4 به اندازه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 کارآمد نیست.

اولین تلفنی که با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می شود، شیائومی 14 است که می تواند در اواسط اکتبر 2024 رونمایی شود. انتظار می رود برخی از واحدهای گلکسی اس 25 از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کنند که احتمالاً در اوایل ژانویه 2025 معرفی خواهد شد.

علاوه بر طراحی جدید و عملکرد بالاتر، شایعه شده است که گلکسی S25 حسگرهای دوربین بهبود یافته ای را به همراه خواهد داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.