اپل ChatGPT را در iOS 18 ادغام می کند و به زودی قرارداد خود را با OpenAI نهایی می کند

مدتی است که چشم همه به سمت اپل دوخته شده است زیرا برای جشن هوش مصنوعی دیر شده است. با رویداد “Let Loose” که اخیراً به پایان رسیده است، اپل به ما نگاهی کوتاه به برنامه های خود داد.

همراه با معرفی آیپدهای به روز شده در این رویداد، این شرکت همچنین از تراشه M4 با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد. و اکنون، همه مشتاقانه منتظر WWDC ژوئن اپل هستند، جایی که انتظار می‌رود برخی از اطلاعیه‌های بزرگ مرتبط با هوش مصنوعی iOS 18 منتشر شود.

پیش از این، حتما شنیده اید که اپل در تلاش برای همکاری با OpenAI برای تلاش های هوش مصنوعی خود بود و به نظر می رسد که این معامله اکنون تقریباً موفقیت آمیز است.

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که اپل تقریباً قرارداد خود را با OpenAI نهایی کرده است. اپل فناوری OpenAI را در آیفون های خود ادغام می کند. این حرکت به درستی زمان‌بندی شده است زیرا انتظار می‌رود اپل هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی iOS 18 به دستگاه‌های خود معرفی کند.

معامله OpenAI اپل شامل چه چیزی است؟

طبق گزارش‌ها، این معامله شامل گنجاندن ChatGPT در iOS 18 می‌شود. با این کار، اپل ویژگی‌های هوش مصنوعی را در دستگاه‌های خود معرفی می‌کند که اکنون مدت‌ها از کار گذشته است.

انتظار می رود که این ویژگی ها در ماه آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل اعلام شود. در ماه آوریل نیز بلومبرگ گزارش داد که مذاکرات بین اپل و OpenAI فراتر رفته است.

گوگل در مقابل OpenAI برای iOS 18

گزارش‌های قبلی همچنین می‌گفتند که اپل در حال مذاکره با گوگل برای استفاده از چت ربات Gemini خود است. ما هنوز در مورد هیچ پیشرفت مثبتی در آن جبهه نشنیده ایم.

خوب، فعلاً باید همه این اخبار را در حد شایعه بپذیریم زیرا هیچ کس از اپل یا Open AI یا حتی گوگل به این ادعاها پاسخ نداده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.