اپل اعلام کرد که آیپد مینی جدید را تا پایان سال 2024 معرفی خواهد کرد

اپل در رویداد “Let Loose” هفته گذشته از سری جدید iPad Pro و iPad Air رونمایی کرد. غول کوپرتینویی این بار آپدیتی برای آیپد مینی منتشر نکرد، در عوض، اپل پنسیل پرو جدید و کیبورد جادویی به روز شده را دریافت کردیم.

با این حال، این به مارک گورمن بلومبرگ دلیلی داد تا باور کند که غول فناوری می تواند در پایان سال از یک آیپد مینی جدید رونمایی کند. نسل ششم آیپد مینی در پایان سال 2021 عرضه شد.

مارک گورمن از بلومبرگ (از طریق @appltrack) اظهار داشت که آیپد مینی جدید در «پایان امسال» عرضه می‌شود.این تحلیل‌گر بر این باور است که کوچک‌ترین تبلت با یک تراشه سریع‌تر در داخل عرضه می‌شود، اما هیچ ارتقای عمده دیگری وجود ندارد. مدل آینده می تواند جایگزین آیپد مینی 2021 شود.

آیپد مینی از سپتامبر 2021 به‌روزرسانی دریافت نکرده است (بازبینی). این دستگاه از پردازنده A15 Bionic بهره می برد و قیمت آن 100 میلیون تومان است. 64900 برای نوع Wi-Fi با حافظه 256 گیگابایتی. شایعه شده است که نسل هفتم آیپد مینی دارای تراشه A16 و صفحه نمایش کمی بزرگتر از مدل موجود است.

اپل در رویداد Lets Loose هفته گذشته، مدل های iPad Air و iPad Pro را در کنار Apple Pencil Pro و Magic Keyboard جدید معرفی کرد. Air در حال حاضر در دو نوع صفحه نمایش 10.9 و 13 اینچی با صفحه نمایش Liquid Retina (LCD) عرضه می شود و بر روی تراشه M2 هشت هسته ای کار می کند.

آیپد پرو دارای صفحه نمایش «Tandem OLED» است و در گزینه‌های صفحه نمایش 11 و 13 اینچی در دسترس است. این دستگاه دارای تراشه M4 اپل است که با حداکثر 2 ترابایت حافظه همراه است. همه مدل‌های جدید روی iPadOS 17 اجرا می‌شوند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.