ریلمی GT 6T در 22 می در هند عرضه می شود، بررسی قیمت و مشخصات مورد انتظار!

ریلمی از سال 2022 هیچ گوشی هوشمندی را در سری GT در هند عرضه نکرده است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که سری GT قرار است به زودی با گوشی هوشمند Realme GT 6T به کشور بازگردد. اکنون Realme سرانجام تاریخ عرضه گوشی آینده سری GT را تایید کرده است.

بیایید ببینیم از گوشی هوشمند آینده Realme GT 6T چه انتظاری داریم.

در X، ریلمی فاش کرده است که گوشی Realme GT 6T در ظهر 22 می در هند عرضه خواهد شد. تصویر تیزر دستگاه آینده GT 6T را در رنگ خاکستری نشان می دهد.

گوشی Realme GT 6T 5G مجهز به چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 تایید شده است. گفته می‌شود که دستگاه Realme GT 6T با ارائه «عملکرد برتر، سرعت سریع‌تر و بهره‌وری انرژی بهتر» تجربه کاربر را دوباره تعریف می‌کند.

به گفته این شرکت، این گوشی هوشمند را به انتخابی ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی تبدیل می‌کند که خواهان عملکردی در سطح پرچمدار در بخش متوسط ​​​​بالا هستند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که دستگاه GT 6T 5G آینده، «برترین عملکرد خنک‌کننده» و «برترین عملکرد شارژ» خواهد بود.

ریلمی GT 6T: مشخصات و قیمت مورد انتظار

به گفته Abhishek Yadav، خبرساز، انتظار می رود Realme GT 6T دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. این دستگاه می تواند یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی داشته باشد.

برای عکاسی، گوشی هوشمند سری GT آینده می‌تواند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل باشد. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، انتظار می رود گوشی Realme GT 6T با قیمت 31999 روپیه عرضه شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.