دستیار هوش مصنوعی واتساپ برای آزمایش کنندگان در دسترس است 

اخیرا متا یک ربات چت هوش مصنوعی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام، واتساپ و فیس بوک مسنجر در ایالات متحده معرفی کرد. این اتفاق در رویداد Connect 2023 در دوسلدورف آلمان رخ داد. در جدیدترین توسعه، اکنون شایعه شده است که دستیار هوش مصنوعی در نسخه بتا واتساپ ارائه می شود. این بدان معناست که دستیار هوش مصنوعی متا در واتساپ در حال آزمایش است. جالب اینجاست که اگر این درست باشد، دستیار هوش مصنوعی متا می تواند به زودی جهانی شود.

نکات برجسته

  • دستیار هوش مصنوعی واتساپ مانند دستیار هوش مصنوعی متا کار می کند.
  • متا این دستیار هوش مصنوعی را در واتساپ ارائه می کند تا به تمام سوالات شما پاسخ دهد.
  • نسخه بتای WhatsApp Android 2.23.24.26 اکنون در فروشگاه Google Play برای آزمایش کنندگان در دسترس است.

دستیار هوش مصنوعی واتساپ چه خواهد کرد؟

دستیار هوش مصنوعی واتساپ مانند دستیار هوش مصنوعی متا کار می کند. برای کسانی که هنوز از هیچ چت ربات هوش مصنوعی استفاده نکرده اند، متا این دستیار هوش مصنوعی را در واتساپ برای پاسخگویی به تمام سوالات شما ارائه می دهد.

طبق گزارش WABetaInfo، یک چت جداگانه با دستیار هوش مصنوعی وجود خواهد داشت. همچنین گفته می شود که برای چت های گروهی و همچنین برای چت های یک به یک ارائه می شود. با ضربه زدن روی دکمه دایره ای جدید در گوشه سمت راست پایین، می توانید به دستیار هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنید. این بدان معنی است که جستجو برای دستیار هوش مصنوعی واتساپ چندان دشوار نخواهد بود.

علاوه بر این، این گزارش می‌افزاید که نسخه بتای WhatsApp Android 2.23.24.26 اکنون در فروشگاه Google Play برای آزمایش‌کنندگان در دسترس است. اگر جزئی از برنامه بتا واتساپ هستید، می توانید نسخه بتا را برای اندروید دانلود کنید. با این حال، برای کاربران iOS، هنوز در راه است.

در واتساپ، ما مطمئن نیستیم که این چت ربات هوش مصنوعی چه کار دیگری انجام خواهد داد. زیرا دستیار هوش مصنوعی متا بسیار بیشتر از این است. دستیار هوش مصنوعی متا توسط Llama 2 طراحی شده است تا به شما در سوالات شما کمک کند. علاوه بر این، می تواند تصاویر تولید کننده متن نیز بسازد. اساساً، شما به آن دستور می دهید و تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی از آن ایجاد می کند. علاوه بر آن، افراد مشهوری مانند اسنوپ داگ، کندال جنر، کریس پل، MrBeast و 24 نفر دیگر را نیز شامل می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.