واتساپ از چت ربات هوش مصنوعی یکپارچه در آخرین نسخه بتا رونمایی کرد

با ویژگی‌هایی مانند گزینه فعال کردن بررسی وضعیت از درون مکالمات، واتس‌اپ در حال آماده‌سازی بسیاری از ویژگی‌های جدید برای این برنامه است که می‌تواند در آینده عرضه شود. اما یکی از ویژگی های مهمی که تجربه استفاده از واتساپ را بهتر می کند، چت ربات هوش مصنوعی یکپارچه است که در حال حاضر تحت آزمایش بتا است.

در سپتامبر سال جاری، متا اعلام کرد که یک چت ربات هوش مصنوعی را به پلتفرم های خود خواهد آورد. این شرکت به شدت به حالت زبان بزرگ Llama 2 برای چت ربات هوش مصنوعی خود برای مکالمات روان و واقع بینانه متکی بود. همچنین با مایکروسافت بینگ همکاری کرد تا به تمام سوالات شما از طریق جستجوی وب پاسخ دهد.

آخرین نسخه بتای واتساپ، میانبر ربات چت هوش مصنوعی را درست بالای دکمه چت می آورد - چیکاو

آخرین نسخه بتای واتساپ، میانبر ربات چت هوش مصنوعی را درست بالای دکمه چت می آورد

به نظر می رسد متا در حال انجام کارهای نهایی در چت ربات هوش مصنوعی خود است، زیرا WABetaInfo این ربات چت را در آخرین نسخه بتای WhatsApp نسخه 2.23.24.26 مشاهده کرده است. یک میانبر جدید در تب Chats، درست بالای نماد چت وجود دارد. با استفاده از این میانبر، می توانید چت ربات هوش مصنوعی یکپارچه را راه اندازی کنید و از آن بخواهید هر کاری را که در برنامه است انجام دهد.

سهولت دسترسی به چت ربات هوش مصنوعی در برنامه واتساپ، به لطف هوش مصنوعی، پلتفرم را برای کاربران راحت تر می کند و در زمان و تلاش صرفه جویی می کند. در حال حاضر، این ویژگی تنها برای مجموعه‌ای از کاربران بتا واتس‌اپ در دسترس است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده به طور گسترده برای همه عرضه شود. اگر می خواهید ویژگی چت ربات هوش مصنوعی را در واتس اپ امتحان کنید، باید در برنامه بتا ثبت نام کنید که در حال حاضر کامل است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.