گلکسی Fit 3 در گزینه های رنگی ظریف و در عین حال خسته کننده ارائه می شود

اخیراً، دستگاه ردیابی تناسب اندام آینده سامسونگ، گلکسی فیت 3، در وب سایت های گواهینامه TUV Rheinland و India BIS ظاهر شد و برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد. اکنون، برخی از تصاویر فاش شده در اینترنت  نشان می دهد گزینه های رنگی مختلفی که دستگاه در آن راه اندازی می شود، و صادقانه بگویم، رنگ ها چشم نواز یا جذاب نیستند.

با توجه به رندرهای فاش شده (از طریق 91mobiles)، یکی از فاکتورهای متمایز کننده بین گلکسی فیت 2 و گلکسی فیت 3 که به زودی عرضه می شود، نمایشگر بزرگ است. تصاویر فاش شده نشان می دهد که گلکسی فیت 3 در رنگ های خاکستری، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، صفحه نمایش مستطیل شکل با حاشیه های باریک است. بخش خوب در مورد این صفحه نمایش بزرگ این است که می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد ردیاب تناسب اندام مشاهده کنید.

گوشه های گرد، Galaxy Fit 3 را به یک دستگاه پوشیدنی راحت تبدیل کرده است

یک دکمه فیزیکی پاور در لبه سمت راست گلکسی فیت 3 به همراه یک میکروفون وجود دارد. به نظر می رسد که ردیاب تناسب اندام به لطف طراحی جعبه ای با گوشه های گرد، پوشیدن بسیار راحت خواهد بود. از نظر ظاهری، همانطور که در تصاویر فاش شده نشان داده شده است، طراحی شباهت قابل توجهی به Huawei Watch Fit دارد.

گزارش اخیر نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد گلکسی فیت 3 را در نیمه اول سال آینده عرضه کند. با این حال، مطمئن نیستیم که این دستگاه در کنار گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، سری گلکسی اس 24، در جریان رویداد Unpacked ژانویه معرفی شود. همچنین گزارش داده‌ایم که انتظار می‌رود Galaxy Fit 3 دو برابر مدل‌های قبلی برای شما هزینه داشته باشد. پس این چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.