بهترین ساعت سامسونگ در سال 2023

سامسونگ هر ساله ساعت های هوشمند جدیدی را عرضه می کند. آنها بسیار مورد علاقه مشتریان خود در سراسر جهان هستند. این شرکت زمانی که تصمیم گرفت از طراحی دایره ای استفاده کند، مسیر متفاوتی را برای ساعت های هوشمند خود در پیش گرفت و به آن اجازه داد تا تجربه کاربری طبیعی تری را به مشتریان ارائه دهد. همچنین از پلتفرم تایزن خود برای این دستگاه ها استفاده می کند تا بتواند عملکرد بیشتری را ارائه دهد.

مدتی طول کشید تا سامسونگ فلسفه ساعت هوشمند خود را کامل کند. Galaxy Gear که در سال 2013 عرضه شد، اولین ساعت هوشمند آن بود و بسیار دور از بهترین ساعت سامسونگ بود. سامسونگ در سال های پس از آن پیشرفت های قابل توجهی در ساعت های خود ایجاد کرده است. در نهایت به طور کامل به سیستم عامل تایزن تغییر کرد، طراحی دایره‌ای، یک قاب چرخان فیزیکی برای ناوبری و مدل‌های LTE راه‌اندازی شد.

قبلاً ساعت های هوشمند سامسونگ فقط با گوشی های هوشمند گلکسی این شرکت سازگار نبودند. نه تنها می‌توانید از آن‌ها با هر گوشی اندرویدی استفاده کنید، بلکه سامسونگ حتی ساعت‌های خود را با آیفون‌ها نیز سازگار کرده است.

با این حال، در آگوست 2021 زمانی که گلکسی واچ 4 عرضه شد و با آیفون سازگار نشد، تغییر کرد. با همه گوشی های اندرویدی کار می کند اما هیچ پشتیبانی از پلتفرم iOS وجود ندارد. این برای مدل های بعدی نیز صادق است.

اینها برخی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ هستند که امروزه در دسترس هستند. این لیست توسط کارشناسان متخصص ما تهیه شده است. این شامل جدیدترین مدل ها و همچنین ساعت های هوشمند سامسونگ است که بهترین ارزش برای پول را در سال 2023 ارائه می کنند.

لیست بهترین ساعت های سامسونگ

لیست بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ برای سال 2023 شامل Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic است. اینها جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ هستند. گذشته از چندین ویژگی جدید، مدل کلاسیک قاب چرخان فیزیکی را نیز به ارمغان می‌آورد، ویژگی بسیار مورد علاقه طرفداران ساعت‌های هوشمند سامسونگ. این لیست شامل چند مدل از سال‌های گذشته نیز می‌شود، زیرا آنها ارزش مناسبی برای پول ارائه می‌دهند.

لیست بهترین ساعت های سامسونگ - چیکاو

به طور کلی: گلکسی Watch 6 Classic

گلکسی واچ 6 کلاسیک در اندازه های 47 میلی متری و 43 میلی متری با صفحه نمایش 1.3 و 1.5 اینچی Super AMOLED عرضه می شود. سامسونگ حاشیه‌های نمایشگر را باریک‌تر کرده و همچنین اندازه قاب چرخشی را کاهش داده است تا بدون نیاز به افزایش بیش از حد ردپای کلی، برای نمایشگر بزرگ‌تر مناسب باشد. بازگشت قاب چرخشی مورد علاقه طرفداران، این ساعت را در لیست ما قرار می دهد.

یکی از دلایلی که گلکسی واچ 6 کلاسیک بهترین ساعت سامسونگ است، این واقعیت است که با جدیدترین چیپست Exynos W930 دو هسته ای 1.4 هرتزی عرضه می شود که انرژی و کارایی باتری قابل توجهی را ارائه می دهد. رم نیز به 2 گیگابایت افزایش یافته و با 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

تعداد زیادی از سنسورها برای ردیابی دقیق سلامت و تناسب اندام وجود دارند. این ویژگی‌ها شامل مانیتورینگ ضربان قلب و فشار خون، ECG، BIA، اعلان ریتم نامنظم قلب، تشخیص سقوط و غیره است. سامسونگ همچنین عملکرد ردیابی خواب را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است که اکنون آموزش خواب را برای کمک به شما در داشتن یک استراحت شبانه خوب ارائه می دهد. قیمت ها از 399 دلار شروع می شود.

گلکسی Watch 6 Classic - چیکاو

دلایل خرید:

چیپست جدید، مشخصات بهتر، بهبود ردیابی خواب و قاب چرخشی فیزیکی.

چه کسی باید بخرد:

علاقه مندان به سبک زندگی فعال، دوستداران ساعت هوشمند و طرفداران وفادار سامسونگ.

ردیابی سلامت و  تناسب اندام: گلکسی Watch 5

گلکسی واچ 5 که در دو اندازه ارائه می‌شود، قاب چرخشی فیزیکی را که از مدت‌ها پیش به عنوان ثابت دائمی ساعت‌های هوشمند سامسونگ تبدیل شده بود، حذف می‌کند. برای محافظت و دوام بیشتر، کریستال یاقوت کبود را در بالای صفحه نمایش قرار می دهد.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا گلکسی واچ 5 بهترین ساعت سامسونگ برای ردیابی تناسب اندام است. این دستگاه از چیپست قدرتمند Exynos W920 استفاده می کند که با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. تعداد زیادی از سنسورهای سلامتی و تناسب اندام، از جمله یک سنسور دما جدید، روی هواپیما وجود دارد.

این ساعت علاوه بر نظارت بر ECG، ضربان قلب، فشار خون و BIA، ردیابی خواب بهبود یافته ای را نیز ارائه می دهد که اکنون شامل آموزش هایی برای کمک به شما در داشتن یک استراحت شبانه خوب است. قیمت آن از 279 دلار شروع شد، اما از آنجایی که گلکسی واچ 6 رونمایی شده است، می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تری پیدا کنید، به همین دلیل است که شایسته یک جایگاه در این لیست است.

گلکسی Watch 5 - چیکاو

دلایل خرید:

طراحی شیک، باتری بزرگتر، ویژگی های سلامت و تناسب اندام بهتر.

چه کسی باید بخرد:

کسانی که سبک زندگی فعالی دارند، عاشقان ساعت هوشمند و طرفداران وفادار سامسونگ.

مقرون به صرفه: گلکسی Watch Active 2

مجموعه 2019 سامسونگ کاملاً بر مشتریانی متمرکز بود که سبک زندگی فعالی داشتند. گلکسی واچ اکتیو 2 نسبت به نسل قبلی خود به چندین روش بهبود یافته است. این در اندازه های بزرگتر با افزایش ظرفیت باتری و ویژگی های اضافی ردیابی تناسب اندام ارائه شد. سامسونگ همچنین دقت سنسورهای مورد استفاده برای ردیابی معیارهای تناسب اندام را بهبود بخشیده است. اینها تنها برخی از دلایلی است که چرا در لیست ما از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار دارد.

گلکسی Watch Active 2 همچنین دارای یک قاب چرخشی دیجیتالی بود. این روشی منحصر به فرد برای پیمایش رابط کاربری ساعت هوشمند خود در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی هایی مانند ECG و مانیتورینگ فشار خون برای اولین بار با Galaxy Watch Active 2 معرفی شد. این یک گزینه مناسب برای کسانی است که در درجه اول یک ساعت هوشمند برای ردیابی تناسب اندام می خواهند. قیمت ها از 249 دلار شروع می شود.

سامسونگ از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری اخیر، بسیاری از ویژگی‌های جدید گلکسی واچ 3 را به Galaxy Watch Active 2 آورده است.

گلکسی Watch Active 2 - چیکاو

دلایل خرید:

اندازه های بزرگتر، ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام و قیمت مقرون به صرفه تر.

چه کسی باید بخرد:

مشتریانی که می خواهند ساعت هوشمندی داشته باشند که ردیابی سلامت و تناسب اندام عالی را ارائه دهد و در انجام آن عالی به نظر برسد.

قهرمان باتری: گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو مشخصاتی مشابه با گلکسی واچ 5 دارد، اما یک بخش مهم وجود دارد که در آن از هر ساعت هوشمند دیگر سامسونگ قبل از خود برتری دارد. گلکسی واچ 5 پرو یک قهرمان مطلق باتری است. یک باتری عظیم 590 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت پیدا خواهید کرد که با یک بار شارژ برای 4 روز کافی است، حتی اگر زیاد به ساعت فشار نیاورید.

GPS یکپارچه با دو ویژگی جدید ناوبری پیاده روی منحصر به فرد این ساعت هوشمند پشتیبانی می شود. این ویژگی‌ها، همراه با باتری بزرگ‌تر، به شما این آرامش را می‌دهد که وقتی در فضای باز بیرون هستید، ساعت هوشمند شما از بین نمی‌رود. قیمت ها از 479 دلار شروع می شود.

دلایل خرید:

عمر باتری شگفت انگیز، طراحی جامد و ویژگی های ناوبری پیاده روی.

چه کسی باید بخرد:

کسانی که سبک زندگی بسیار فعالی دارند و به طول عمر باتری بیشتری نیاز دارند.

چرا اینها بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ در سال 2023 هستند؟

گلکسی واچ 6 کلاسیک در مجموع بهترین است نه تنها به این دلیل که آخرین ساعت هوشمند سامسونگ است، بلکه به این دلیل که طراحی و عنصر کاربردی را به شما باز می گرداند که مدت ها مورد علاقه خریداران وفادار ساعت هوشمند سامسونگ بوده است. همچنین آخرین مشخصات را ارائه می دهد و ویژگی های عالی ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد.

این شرکت همچنین Wear OS را با جدیدترین ساعت های هوشمند خود بهبود بخشیده است تا قابلیت استفاده را افزایش دهد. تجربه تایپ بسیار آسان‌تر است، ناوبری ساده‌تر است، و ساعت‌های جدید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را به همراه دارند.

ساعت های متمرکز بر تناسب اندام سامسونگ، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ اکتیو 2 همچنان گزینه های جذابی هستند زیرا ویژگی های عالی ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهند. آنها هم اکنون مقرون به صرفه تر هستند، زیرا مدتی است که بیرون رفته اند و اغلب می توان آنها را با تخفیف تهیه کرد.

گلکسی واچ 5 پرو شایسته جایگاهی در این لیست بهترین ساعت های سامسونگ است، زیرا با باتری عظیم خود واقعاً یک مدل Pro است. کاربران با این ساعت هوشمند با هیچ نگرانی از عمر باتری مواجه نخواهند شد، زیرا این ساعت هوشمند نیز دارای همه کالاهایی است که به آنها کمک می کند تا در سبک زندگی فعال خود پیشرفت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.