بازی PUBG در گلکسی S24، S23 و Z Fold 5 از سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند!

پردازنده‌های گرافیکی گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر به شدت قدرتمند شده‌اند، اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که وقتی صحبت از بازی‌های موبایلی به میان می‌آید، مقدار زیادی از این قدرت به هدر می‌رود. توسعه دهندگان بازی همچنین از ویژگی هایی مانند نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا بهره نمی برند.

این روزها نمایشگرهای 120 هرتزی در گوشی‌های هوشمند بسیار رایج هستند، اما بازی‌های کمی وجود دارند که از اجرای با این نرخ فریم پشتیبانی می‌کنند. PUBG: Battlegrounds، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی تمام دوران، یکی از این عناوین است. شش سال پیش روی اندروید (و iOS) عرضه شد و تا به امروز، به نرخ فریم 90 فریم در ثانیه محدود شده است.

اما قرار است این ماه تغییر کند. بسیاری از بازیکنان PUBG، از جمله کسانی که گوشی پرچمدار اخیر گلکسی دارند، به زودی قادر خواهند بود با سرعت 120 فریم بر ثانیه با آن مبارزه کنند.

PUBG قرار است در تاریخ 13 می به‌روزرسانی جدیدی دریافت کند که حالت 120 فریم بر ثانیه را اضافه می‌کند و سامسونگ تأیید کرده است که سری گلکسی اس 24، سری گلکسی اس 23 و گلکسی زد فولد 5 از جمله دستگاه‌هایی هستند که از آن حالت پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ همچنین می گوید که با Tencent، سازنده بازی، برای بهینه سازی عملکرد این دستگاه ها همکاری کرده است. بهینه‌سازی‌ها در آخرین نسخه سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) و برنامه Game Booster که روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی نصب می‌شود، گنجانده می‌شوند.

PUBG یک بازی گرافیکی سخت است، بنابراین این بهینه‌سازی‌ها، مخصوصاً برای کنترل دما مفید خواهند بود. بهینه‌سازی‌ها با محفظه‌های خنک‌کننده بخار عظیم در گلکسی S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra تکمیل می‌شوند، هرچند باید منتظر ماند و دید که این دستگاه‌ها تا چه زمانی می‌توانند عملکرد خوبی را هنگام اجرا در حالت 120 فریم بر ثانیه حفظ کنند. .

همچنین باید دید که آیا سایر گوشی های پرچمدار گلکسی از گزینه 120 فریم بر ثانیه در PUBG پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. سامسونگ در حال حاضر چیزی در این مورد نگفته است، بنابراین حتی اگر این شرکت قصد داشته باشد دستگاه های قدیمی تر را وارد بازار کند، ممکن است مدتی طول بکشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.