ویوو X Fold 3 Pro ممکن است ماه آینده در هند عرضه شود

ویوو اخیراً جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام های X Fold 3 و X Fold 3 Pro در کشور خود معرفی کرده است. گزارش جدید حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Vivo X Fold 3 Pro در هند است.

طبق گزارش MySmartPrice به نقل از یک منبع صنعتی، انتظار می‌رود گوشی تاشو Vivo X Fold 3 Pro در ماه آینده یعنی در ماه ژوئن وارد بازار هند شود.

این گزارش بیان می‌کند که X Fold 3 Pro اولین گوشی هوشمند تاشوی خواهد بود که دارای یک جزء فیبر کربنی در لولای خود است. انتظار می رود این ماده باعث شود که گوشی فوق العاده سبک، حمل آسان، بادوام و سازگار با محیط زیست باشد.

در این گزارش ذکر شد که X Fold 3 Pro با لولای ابداعی فیبر کربنی طراحی شده است تا 12 سال تا شدن مداوم و تا 500000 تاشو قابل اعتماد را تحمل کند که با آزمایش انجام شده توسط TÜV Rheinland تأیید شده است.

از آنجایی که Vivo X Fold 3 Pro قبلاً در چین معرفی شده است، می‌توانیم ایده خوبی از انتظارات این دستگاه داشته باشیم. بیایید نگاهی به مشخصات نسخه X Fold 3 Pro China بیندازیم.

ویوو X Fold 3 Pro چینی دارای یک صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 6.53 اینچی است. این دستگاه به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است. علاوه بر این، باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی دارد.

برای عکاسی، X Fold 3 Pro دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل + 64 مگاپیکسل است. برای سلفی، دو دوربین 32 مگاپیکسلی دارد – یکی برای هر صفحه نمایش داخلی و خارجی.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.