واتساپ به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های وضعیت را از صفحه مکالمه مشاهده کنید

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که انتظار می‌رود به کاربران اجازه دهد به‌روزرسانی‌های وضعیت را از صفحه مکالمه مشاهده کنند. طبق گزارش در حال حاضر روی اندروید در حال آزمایش است.

نکات برجسته

  • طبق گزارش‌ها، واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت از صفحه مکالمه است.
  • در حال حاضر روی اندروید در حال تست است.
  • این ویژگی باعث می‌شود بدون جابه‌جایی بین برگه‌های مختلف، به آنچه مخاطبین شما به اشتراک می‌گذارند، راحت باشید.

بر اساس یک انتشارات اطلاعاتی، WABetaInfo، پلتفرم واتساپ در حال ارائه یک ویژگی برای مشاهده به روز رسانی وضعیت از صفحه مکالمه به برخی از آزمایش کننده های بتا در اندروید است.

کاربران بتا اکنون به‌روزرسانی‌های وضعیت را در صفحه مکالمه مشاهده خواهند کرد. یک حلقه وضعیت در اطراف عکس نمایه در نوار بالای برنامه وجود خواهد داشت تا به‌روزرسانی‌ها را ببینید.

این ویژگی باعث می‌شود بدون جابه‌جایی بین برگه‌های مختلف، به آنچه مخاطبین شما به اشتراک می‌گذارند، راحت باشید. به طور کلی، این بهبود تجربه به روز ماندن با مخاطبین را ساده می کند.

گنجاندن به‌روزرسانی‌های وضعیت در صفحه مکالمه به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون ایجاد اختلال در چت‌های جاری، با به‌روزرسانی‌ها درگیر شوند. این ویژگی شبیه استوری های اینستاگرام است که به کاربران امکان می دهد بدون تغییر برگه یا صفحه نمایش، استوری ها را در مکالمات ببینند.

این ناوبری ساده نه تنها کارایی را افزایش می دهد، بلکه تجربه کاربر پسندتری ایجاد می کند.

نکته مهم، اگر به‌روزرسانی‌های وضعیت یک مخاطب را بی‌صدا کنید، به‌روزرسانی‌های آن‌ها را هنگام باز کردن مکالمه با آن مخاطب نخواهید دید.

معرفی Chat Lock در واتساپ

اخیراً واتساپ قابلیت جدید چت صوتی را برای گروه های بزرگ راه اندازی کرده است. هنگامی که چت صوتی را شروع می کنید، اعضای گروه به جای تماس، یک اعلان فشار برای پیوستن دریافت می کنند. ویژگی جدید چت صوتی فقط برای گروه های 33 تا 128 نفره در دسترس است. اعضای گروهی که در چت صوتی نیستند می‌توانند نمایه‌های افرادی را که در چت صوتی هستند از سربرگ چت و برگه تماس‌ها ببینند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.