اینستاگرام ابزارهای جدید برای ویرایش ویدیو و بهبود ریلز را راه اندازی کرد

اینستاگرام در حال ارائه به‌روزرسانی بزرگی است که مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش ویدیو، بهبود Reels و چندین فیلتر جدید دوربین را برای سازندگان محتوا و کاربران به طور یکسان معرفی می‌کند.

از این هفته، اینستاگرام در حال آزمایش توانایی مقیاس، برش و چرخش کلیپ‌ها است. همچنین گزینه‌های خنثی‌سازی و انجام مجدد در ویرایشگر ویدیو در اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس خواهند بود.

یکی دیگر از بهبودهای جدید Reels که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، توانایی بیرون کشیدن از مرکز کلیپ خود برای افزودن کلیپ های صوتی به یک ریلز است. ناگفته نماند که 10 صدای جدید تبدیل متن به گفتار انگلیسی اضافه شده است و اکنون در کشورهای منتخب موجود است. علاوه بر این، شش فونت متن جدید و سبک موجود به صدها زبان نیز بخشی از به‌روزرسانی بزرگ است.

با حرکت به سمت فیلترهای جدید دوربین، اینستاگرام اعلام کرد که اکنون در حال آزمایش توانایی ایجاد استیکرهای سفارشی از عکس‌ها و ویدیوهای خود در Camera Roll یا از عکس‌ها و ویدیوهای واجد شرایط موجود در اینستاگرام است. این ویژگی خاص توسط مدل Segment Anything AI اینستاگرام ارائه شده است.

علاوه بر این، فیلترهای عکس جدید اکنون در پست ها موجود است. کاربران اینستاگرام اکنون می توانند عکس ها و چرخ فلک ها را با این فیلترهای جدید ویرایش کنند. این اپلیکیشن اجتماعی همچنین با ساده‌سازی روشی که کاربران هنگام ویرایش ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا می‌کنند، پست کردن را آسان‌تر کرده است. Camera Roll پیش‌نمایش بهتر و همچنین قابلیت بزرگنمایی و جستجو را دریافت می‌کند.

در نهایت، اینستاگرام اعلام کرد که طی ماه‌های آینده این قابلیت را برای سازندگان ارائه می‌کند تا ببینند چه تعداد از مردم در حال تماشای حلقه‌شان «لحظه به لحظه» از طریق ابزار جدیدی به نام Retention Chart هستند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.